Klopt helemaal GBL43,
Ik kwam deze keer speciaal voor Super-Bitch-Roos, die door een verhuizing niet aanwezig kon zijn, dus was een beetje teleurgesteld.
-Gelukkig werd ik door Sammy buiten in de zon op de matrassen samen met nog 4 andere mannen heerlijk oraal verwend. Sammy nam het initiatief en plaatste ons naast elkaar om iedereen gelijk aandacht te geven (top). Zeg het wanneer je wat wilt zij ze , dus toen ik aan de beurt was zei ik "standje 69" en ben ik direct tussen haar benen gaan liggen en wij hebben toen lekker genoten.
-De vorige keer (12 juli) was Wendy ook aanwezig en vond ik haar wat timide... nu dat ik naar binnen ging was Wendy wijdbeens aan het squirten en ben ik direct onder haar gaan liggen. Wendy is echt de squirt-queen van de dag, en wij hadden een enorm leuke klik. Zij is vaker dan 10x squirtend klaar gekomen en dan ook met limonade glazen tegelijk. Wanneer we elkaar tegen kwamen bood ik haar weer water aan om haar vocht balans goed te houden, en dolden wij elkaar. Nadat Ramon mij terecht even tot de orde riep om even wat rustiger aan te doen - zodat iedereen een portie van de cake kreeg ;-) kwam Wendy langsgelopen toen ik op het binnen terras zat. Ik zeg: Wendy: boven het afvoerputje, en ja hoor.. ik eronder maar haar squirt-productie is zo hoog dat ik kleddernat druipend... het overtollig vocht het putje in liet lopen.. mmm heerlijk genoten!
Daarna werd ik door andere bezoekers erbij gehaald (terwijl ik op het terras zat) wanneer Wendy daarom vroeg - squirten maar, ik lig eronder ;-)
Wendy heeft mij toen nog in de boeien gebonden en lekker kinky - ball-busting - gedaan.. Niet slecht.. maar Bitch Roos doet dat met de wreef van haar voet beter (sorry Wendy ;-)
Ondertussen hadden alle "artiesten" zich buiten op handen en knieen opgesteld en ben ik aan de andere kant gaan staan en heerlijk met Lana getongd terwijl zij flink genoemen werd. Bij Wendy kon ik natuurlijk niet langs zonder onder haar poesje te gaan liggen terwijl zij weer limonade glazen squirtte... man-man. Daarna kreeg ik heerlijk aandacht vanTara - wat een geweldige Hindoestaanse geile meid met heerlijk lichaam is dat zeg, ik zorg dat Tara ook voldoede te drinken krijgt en geef het haar via de mond met een heerlike tongzoen erbij ;-)
Ik ben allergisch voor rubbertjes, dus geniet ik helemaal wanneer ik oraal of via de voet
https://www.redtube.com/39612521 ;-) verwend wordt.
Bij de bukkake ben ik natuurlijk onder Wendy gaan liggen waarbij zij mij helemaal zeiknat onderspoot.. een bezoeker vroeg of mijn gehoorapparaat wel waterdicht was (toch 500 euri) wr want ik was kleddernat... man wat heb ik gernoten..
Daarna gezellig met alle meiden en evenveel bezoeker het zwembad in waarbij Sammy om mijn en een andere bezoeker bekende dat zij echt genoten had van de respectvolle behandeling door ons. Dank je Sammy, jij bent een emphatisch mens en helpt ons mannen dat ook te zijn. Tot de volgende keer!
Klopt, ik ga volgende keer ook maar een pilletje gebruiken om mijn allergie voor rubbertjes te onderdrukken ;-)