Goed dat er nu een apart topic is. Ik vind het altijd jammer als er mensen klagen over het huis in een recensie van een dame.
Ik lees het hier vaker op het forum dat mensen ontevreden zijn over of dat het lastig reserveren is bij Maison Monty.
Wat me wel opgevallen is, is dat het vaak dezelfde mensen zijn die van mening zijn dat ze meerdere keren en vooral overal hun ongenoegen moeten uiten.
(Nee, ik bedoel niet jou
@Marko1983)
Ik zelf ben juist heel tevreden over Maison Monty. Even helemaal los van mijn ervaringen met de dames, vind ik het een erg prettig huis om te bezoeken.
Nette kamers en altijd vriendelijke gastvrouwen of af en toe heer. Tenminste zolang je zelf beleefd blijft, ook niet meer dan terecht.
Appen doe ik niet, ik bel of ik ga langs als de agenda op de website me aanspreekt.
Mij lijkt appen ook erg onhandig, ik denk ook niet dat je naar een telefoon appt maar waarschijnlijk naar webwhatsapp op een computer waar ze niet veel achter zitten. Daarbij als je weet dat het niet goed werkt...
Bellen gaat bij mij in ieder geval bijna altijd goed. Ja soms zijn ze in gesprek of moet je even een tweede keer bellen, maar ze zijn dan ook geen telefooncentrale met een batterij telefonistes. Dat een klant voor de neus van de gastvrouw voorrang krijgt op een rinkelende telefoon is niet zo raar en in mijn ervaring neemt in dat geval vaak een van de dames op. Als je trouwens die klant ben die voor de neus van de gastvrouw staat is het juist heel fijn, dat heb ik bij andere huizen wel anders meegemaakt.
Als een dame geboekt is, is ze bezet. Bij andere huizen is het niet anders. Beetje raar om dat als een minpunt te noemen.
Dat ze daarnaast geen reserveringen aannemen voor dames waarvan het bekend is dat ze regelmatig niet komen opdagen tenzij de betreffende dame aanwezig is, vind ik in ieder geval een stuk prettiger dan het alternatief. Komen opdagen voor niets. Dat gebeurde voorheen vaker en daar zag ik veel meer klachten over voorbij komen.
Vooral bij drukte komt het wel eens een beetje chaotisch over, maar beleefd blijven en een beetje geduld werkt voor mij altijd erg goed.
Nee, ik heb geen klachten over het huis zelf.
Wel eens gehad dat mijn afspraak er onverwacht toch niet was. Maar dat kan gebeuren en ligt meer bij de dame dan het huis. Helaas kan je niet verwachten van een privehuis dat ze je afbellen, zo werkt het in de sector niet.
Natuurlijk zie ik ook algemene minpuntjes als geen douche op de kamers en de mooie maar gedeeltelijk gebrekkige website.
Vooral de online agenda heeft vrij duidelijke verbeterpunten (al heb ik wel het idee dat er aan gewerkt wordt, maar dan heel langzaam).