Volgens de website is het een parenclub in een sauna en wellness omgeving. Er is beperkte toegang voor singles.
De sauna is ook bekend als
Badhuis Dendermonde, een privé-sauna. Twee avonden in de week wordt het door Sauna Gold Swing afgehuurd.
Ik ben er vandaag geweest als single. Op voorhand me ingeschreven op de website van
Gold Swing. 's Zondags zijn single heren er welkom vanaf 18:30 maar ik kon er pas om 20 uur zijn. Dat was niet echt een probleem want voor 21:00 was er geen actie.
Er waren zes koppels en drie single mannen. Alle koppels zijn in de loop van de avond actief geweest en bij één koppel heb ik me kunnen aansluiten. De meeste koppels waren daar niet echt voor te vinden. Er was nog één ander koppel dat toeliet dat je de vrouw aanraakte, maar zelf bleef ze enkel met haar partner bezig en na enige tijd zijn ze iets gaan drinken in de bar waar ze de rest van de avond zijn blijven zitten.
Het is een mooie sauna (zwembad binnen en buiten, hamman, sauna, jacuzzi) en om de week rustig af te sluiten met misschien wat actie als je geluk hebt, is het zeker aan te raden.
Er was een wat ouder (50+) publiek, met één dame die ik eind de dertig schatte.
Naar ik hoorde van andere aanwezigen was het deze avond wel bijzonder rustig en is er anders meer volk.