Ik zou jullie op de hoogte houden als er weer eentje de advertentie on-line die ik bezocht heb, er is er weer eentje,
Pijpt lekker , ook lekker kontje om aan te likken, alles was fris, ik wilde op dat moment alleen een kontje neuken, was de eerste van de dag, dus weet niet hoe de dvp als top is, en de dag net zo fris is, lees onder verder.
In de opgeil fase met Bassie over het kontje, en de eikel zat er al half in, dus zelf maar om een kapotje gevraagd, en in doggy even goed doorgeneukt en kapotje volgespoten. Zelf erom gevraagd , als in dit niet had gedaan had ik het lang van zijn leven niet gezien, vermoed ik.
.... Allwhat you're looking for; Is me?? Hello Gentlemen!! The most professional, amazing, charming, spectacular and graceful feminine shemale has arrived HERE100% f...
www.kinky.nl
Zou zweren dat ik een recensie heb geschreven maar kan die niet vinden.
Misschien op een ander forum. Het is toch ook wat. Misschien ben ik wel teveel met dit soort fora bezig. Even zelfonderzoekje doen of dit zo is.
Had vandaag afspraak staan, maar omdat jij er geweest was even afgeblazen, om wat voorkennis te hebben, had een uur, met de afspraak om te verlengen, de reden dat ik er naartoe wou was de enorme lul, kan niet zeggen dat ik de dame op de foto's knap vind. de uitdaging lag/ligt in de lul en bare, en dat white party erbij zat. Is zondag weer weg hier, dus mijn kans verkeken.