iemand ervaring met deze beauty? https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/3159155-camila#overview
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat muziekje op de achtergrond terwijl ze neukt.?Prive ontvangst met de geilste shemales in Amsterdam
Grootste aanbod van geile shemales in Amsterdam die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Mooie videos met een mooie grote pik. 24 cm??? nog nooit zo groot gezien of gevoeld.
Ben benieuwd naar eerst ervaringen met haar.
Mijn ervaring is dat ik beter niet met zulke ongeduldige en snappy dames/shemales kan afspreken. In de date uit zich dat dan ook. Wat het is kan ik niet helemaal duiden; arrogantie, onzekerheid, slechte bui, karakter? Ik blijf er nu ook weg van nu. Waarschijnlijk heeft ze met jou blokken jou alleen een dienst bewezen.Probeer net wat te regelen, gaat volgens mij niet snel genoeg denk ik, dus algehele block, sunde had er graag een uurtje of wat doorgebracht, maar weinig geduld he.
Prive ontvangst met de geilste shemales in Deventer
Grootste aanbod van geile shemales in Deventer die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Zo, er is er weer eentje wakker geworden, al een hele lange tijd geleden op bezoek geweest. En ja het komt bij mij ook wel eens voor, hier ben ik het slaafje een paar keer geweest, meestal wordt het slaafje misbruikt , maar hier moest ik de meesteres dienen , door goed door te neuken, en goed te pijpen. De foto's komen eigenlijk niet goed uit de verf, is in het echt een knappe verschijning , althans voor mij dan, tieten zijn lekker zacht en pik wordt niet echt hard, houd/hield op dat moment misschien meer om passief te zijn, nou , is bij mij de goed gelukt de 17 cm zou zo maar eens kunnen kloppen. Ook heb ik hier voor de eerste keer Poppers meegemaakt, achteraf vreemd als je sterretje niet wat opgerekt mag worden. We zullen het er op houden dat ik nog op ontdekkingsreis was in de shemale wereld. Mocht deze ooit nog eens tilburg aandoen wordt er zeker een bezoekje gepland , en dat is niet bij elke shemale die ik bezocht heb, de herhaling gevaar is er zeker. We zijn ondertussen wel pak em. beet bijna 4 jaar verder, dus service en handelen zou zo maar veranderd kunnen zijn.@NieuweHobby " Je bent zeer van waarde voor dit topic. Mijn dank js groot "
Tja valt me nu ook op dat ik best wel wat bezoekjes heb gedaan, maar er zijn er nu nog twee waar ik het zeker van weet ( viky, en tube rosa of zoiets ) zodra deze online komen gaan ze erbij.
Daarbij zijn er nog zeker 5-10 waar ik over twijfel of ik er ben geweest, dus deze laat ik in het midden. De oorzaak ligt meestal bij mij, ben een liefhebber van het wat zwaardere bier met hoog alcohol percentage, en liefhebber van Jack Daniels Horny, sorry Honey, je wordt er dronken, en ik erg geil van, een en een is twee, dus soms laat mijn geheugen me iets in de steek . sunde eigenlijk ???
Wacht eens, jij zit in (de buurt van) Tilburg? Ben je dan al een keer bij "trava-meisje" Linda geweest?Mocht deze ooit nog eens tilburg aandoen wordt er zeker een bezoekje gepland
Bedankt voor de info, jij bent er nog niet geweest dus.Zit jij ook in de buurt van Tilburg ?
https://www.girlsreview.nl/threads/linda-trans-tilburg.821/#post-7082
Ik meen mij te herinneren dat er niet hele positieve reviews maar ook geen hele negatieve waren op het oude forum over deze dame. Maar heb zelf geen ervaring ermee.Iemand ervaring met Naomi? Blijf nieuwsgierig als ik haar advertentie tegenkom.
Prive ontvangst met de geilste shemales in Breda
Grootste aanbod van geile shemales in Breda die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Ik kan me de recensies op hookers nog wel herinneren. Er is iemand die dat hele transstation gekopieerd heeft en in een wordfile heeft opgeslagen. Dus ik heb dat nog eens nagelezen. Bovenstaande klopt wel. Als laatste werd meestal gezegd geen herhalings gevaar. Dat was voor mij genoeg. Heb ook begrepen dat op kinky veel zitten die meer kort hier zijn en dan weer weg. Die zullen ongetwijfeld minder hun best doen dan de vaste die hier zijn.Ik meen mij te herinneren dat er niet hele positieve reviews maar ook geen hele negatieve waren op het oude forum over deze dame. Maar heb zelf geen ervaring ermee.
Hier overigens ook besproken: https://www.girlsreview.nl/threads/naomi-ts-privé-ontvangst-breda.776/
Dame is van het rondreizend circus normaal vaak in Londen maar vanwege de brexit mag ze maar 3 maanden daar blijven. Werd 3 jaar geleden op een Amerikaans shemale forum besproken kan ik me herinneren.Iemand ervaring met deze dame.
Prive ontvangst met de geilste shemales in Amsterdam
Grootste aanbod van geile shemales in Amsterdam die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Welke fora bedoel je precies? Ben benieuwd!Ik zou ook de andere fora eens afstruinen. Misschien daar meer info.
Is nu voormalig lid dus ga je geen antwoord van krijgen. En geen idee of je hier andere fora mag noemen. Kan ik niks van terugvinden. Worden wel besproken hier dus die kan je op die manier terugvinden.Welke fora bedoel je precies? Ben benieuwd!