Iemand ervaring met deze dame / organisator van deze gangbang?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen Sinterklaas GBIemand ervaring met deze dame / organisator van deze gangbang?
Ja en met je staf (laten) spelenKan je mooi je zak legen?
Graag een recensie als je geweest bent! Ik ben wel benieuwd hoe het was...Voor mij om de hoek, sta op de lijst
Kan niet wachten om te lezen hoe je haar hebt "klaargestoomd" in de mondVoor mij om de hoek, sta op de lijst
Ik denk dat ze zo heet is dat je bij het klaarkomen de stoom eraf komt.Ben heel benieuwd naar je
Kan niet wachten om te lezen hoe je haar hebt "klaargestoomd" in de mond
Uit de advertentie:
"De mogelijkheden zijn: Pijpen zonder condoom, klaarstomen in de mond en slikken!"
Ja hey? SInterklaas GB... dus zie ginds komt de stoomboot enzo?Ben heel benieuwd naar je
Kan niet wachten om te lezen hoe je haar hebt "klaargestoomd" in de mond
Ik kan hier niks aan toevoegen omdat ik er niet bij was helaas.Vandaag bij het feestje geweest. Vanwege werk maar kort helaas. Communicatie vooraf was duidelijk en zoals afgesproken kreeg ik zondag het adres door. Voor mij letterlijk om de hoek....
Bij binnenkomst waren er al twee andere mannen en de dame was al begonnen een van de heren te pijpen (zonder). Haar kleren waren nog aan. Het was mogelijk om boven even te douchen en toen ik na 2 minuten weer beneden was lag ze al op het matras met een piemel in haar mond. Daar kon ik mooi bij aansluiten. Lekker diep pijpen zonder. Ondertussen bleef de bel maar gaan en liep het vol met uiteindelijk mannetje of 6.
Pijpen ging zo lekker dat de eerste al in haar mondje spoot. Ze slikte alles door. Terwijl ze mij zoog, kan ik met twee vingers haar natte kutje vingeren.
Ik heb toen snel een condoom om gedaan en heb haar hard in missionaris kunnen nemen. Tegelijkertijd zoog ze twee andere mannen af.
Na een tijdje een andere kerel haar laten neuken om zelf even op adem te komen. Toen hij klaar was kon ik er weer in en ben ik na hard doorstoten lekker klaar gekomen.
Na het douchen even met de organisator gesproken. Alles was prima geregeld, drankjes waren aanwezig, net als handdoeken.
Ik moest helaas weer weg dus ben benieuwd wat de anderen nog kunnen toevoegen.