Algemeen Eroxx - Bukake sexparty

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HardEdge

Newbie
17
18/10/24
5
Op donderdag 27 februari is in Eroxx een Bukake sexparty. Kan iemand me vertellen of dat een gangbang is + Bukake sessies, of is het eigenlijk vooral/alleen Bukake sessies?

Diezelfde dag zijn er nog twee feestjes. In Climax is Gangabang Queens en in de Buddha Club is Buurmeisjes Meets Mama. Dus heb nu al keuzestress...

Alle informatie/adviezen over de verschillen tussen deze feestjes zijn meer dan welkom! Ben bijvoorbeeld benieuwd hoeveel huisdames er meestal zijn bij feestjes in Eroxx en Climax. Bij Buddha Club kondigen ze 5 huisdames aan.

Laatst bewerkt:
Ik zou donderdag eventueel gaan... Is er iemand die weet of één van de meiden (Lobke, Emi, Vivy, Pearl of Lies) het toelaat (of beter nog: lekker vindt) om over haar gezichtje klaar te komen?

Ik neig juist naar Eroxx. Ben er nooit geweest maar is goedkoopste, duurt het langst én afgaande op de reviews is het een mooi feestje (maar zou mooi zijn om nog wat afwegingen van anderen te horen nu de keuze reuze is)

Ik heb het een jaar geleden een keer gedaan in Eroxx, er zijn een paar opblaas badjes waar de vrouwen in gaan zitten en je ze kan onderspuiten. Ik vond het tegenvallen, eerder een normale middag voor Eroxx. Als Bukkake (2 k's Eroxx... :rolleyes:) de reden is waar je voor zou gaan dan zijn er betere opties denk ik.

Denk mooiere en vooral jongere meiden in buddha -30 jaar
Als het een 'normale' Buurmeisjes was dan zou ik ook zeker naar Buddha gaan. Maar de titel 'Buurmeisjes meets mamma' geeft me het idee dat er straks van de 5 huisdames er 2 of drie toch een stuk ouder zijn.

Of zeg je ook dan dat je bij Buddha meer kans maakt op mooiere/jongere* meiden?

Dank voor de hulp bij de keuzestress 😱

*) ik ben zelf vrij jong dus voor mij geldt min of meer mooi = jong. Maar ik snap dat zoiets kan verschillen en verandert als je zelf ouder bent

Als het een 'normale' Buurmeisjes was dan zou ik ook zeker naar Buddha gaan. Maar de titel 'Buurmeisjes meets mamma' geeft me het idee dat er straks van de 5 huisdames er 2 of drie toch een stuk ouder zijn.

Of zeg je ook dan dat je bij Buddha meer kans maakt op mooiere/jongere* meiden?

Dank voor de hulp bij de keuzestress 😱

*) ik ben zelf vrij jong dus voor mij geldt min of meer mooi = jong. Maar ik snap dat zoiets kan verschillen en verandert als je zelf ouder bent
Nee zijn 4 buurtmeisjes en 1 mama
En die mama mag er zeker zijn

Terug
Bovenaan Onderaan