Super lief van je dank je wel ?Beste potentiële klanten,
Vluchtig heb ik even alle berichten doorgelezen, de grotere berichten met iets meer aandacht.
Ik begrijp jullie standpunten, maar ik denk dat je het van twee kanten kunt bekijken en ik bekeek het eerder zoals Dragonfire het aangeeft. Als het je niet bevalt, dan hoef je er toch niet in mee te gaan?
Nu mijn kant van het verhaal, want ik zag dat Alexdejonge al vroeg om een reactie van een van haar klanten. Laat ik nu net die gelukkige jongen zijn uit haar GIGANTISCHE VOLLE AGENDA.
Ik heb haar inmiddels tweemaal bezocht. Bij de eerste afspraak heb ik haar telefonisch gesproken (ze belde mij terug) om een afspraak in te plannen. Op het eerste moment was ik bang dat het weer een date werd met "een Nederlands sprekende telefoniste, zuid-Amerikaans meisje", maar bij aankomst bleek deze angst onnodig. Misschien herkenbaar voor sommigen?
Zowel aan de telefoon als in het echt is ze erg netjes, ik kon goede gesprekken met haar voeren en tijdens de massage voelde ze ook goed aan wanneer je even je ontspanning wil nemen en even niet meer gezellig hoeft te kletsen. Bij de tweede date hebben we tevens haar advertentie besproken, ik begrijp haar wel. Ik kan me goed voorstellen dat er klanten zijn die door blijven vragen of misschien verwachtingen hebben die ze niet wil of kan waarmaken. Door haar advertentie te lezen en te begrijpen beperk je die teleurstelling.
Wat betreft mijn verwachtingen, ik ben er 'leeg' ingestapt. Ik ging wel zien wat ik kon verwachten. Wat mij vooral opviel is dat bij de massage haar massages ook daadwerkelijk goed zijn! Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld massage wereld (zoals in Maastricht, Nijmegen of Heerlen) en de twee gelijknamige zaken in Boxtel en Oss, masseert Senna ook goed. Nu was de massage een ontspanningsmassage, maar ik denk dat als je graag wat harder aangepakt wil worden, ze ook deze aanpak kan uitvoeren. De massage zelf is mij goed bevallen!
Dan over naar het handmatig hoogtepunt, dat is zeker ook goed! Ze weet haar handelingen goed uit te voeren, niet te hardhandig, niet te licht, en waar ik vooral altijd een hekel aan heb, is te snel! Het tempo was prima.
Hopelijk heb ik jullie nu toch een beetje warm gemaakt, of over gehaald haar te gaan bezoeken. Ook al werkt dit in mijn nadeel. Want hoe meer klanten, des te minder tijd voor mij. Maar ik vind dat deze dame de juiste reclame verdient en de aannames welke hier bovenaan besproken worden vind ik zeker onterecht.
Hopelijk hebben jullie er iets aan.
Groetjes, die nette jongen ;-)
Je bent ook een zeer fijne klant om te hebben. Staat niet voor niets opgeslagen als nette jongen bedankt voor je revieuw. Bij de volgende behandeling heb ik iets extra's voor jou ? xxx Senna