Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bios is ook met een hoofdletter dus ErotheekSchiedamBios. Er is net ene Erik toegevoegd, ben jij dat?


Dat is mij destijds niet gelukt
Yesss 🥳 Gelukt. Het is idd Erik 😉
Excuus maar ben echt nog een leek op het gebied van Kik. Moet er ook eerst nog eens achter komen wat ik er mee kan 🫣😅
Yesss 🥳 Gelukt. Het is idd Erik 😉
Excuus maar ben echt nog een leek op het gebied van Kik. Moet er ook eerst nog eens achter komen wat ik er mee kan 🫣😅
Dank allen iig!!
 
Kik heeft mij om onverklaarbare redenen een ban gegeven. Ze hebben nooit willen vertellen welke regels ik verbrak. Maar op een of andere reden kom ik er ook niet meer in. En ze reageren nergens op. Dus geen kik voor mij meer.
 
Kik heeft mij om onverklaarbare redenen een ban gegeven. Ze hebben nooit willen vertellen welke regels ik verbrak. Maar op een of andere reden kom ik er ook niet meer in. En ze reageren nergens op. Dus geen kik voor mij meer.
Voor alles (chat en life) of enkel voor life? Na het plaatsen van een explicite profielfoto heb ik kennelijk onbedoeld een keer een door mij sowieso niet gewenste life oproep aangeklikt en heb nu een tijdelijke ban van 68 jaar (wat je tijdelijk noemt). Maar die geldt enkel voor life want als ik op afsluiten druk en dan op chat dan kan ik daar gewoon kikgroepen bezoeken. Werkt wellicht ook bij jou? Screenshot_20240630_182253_kik.android.jpg
 
Voor alles (chat en life) of enkel voor life? Na het plaatsen van een explicite profielfoto heb ik kennelijk onbedoeld een keer een door mij sowieso niet gewenste life oproep aangeklikt en heb nu een tijdelijke ban van 68 jaar (wat je tijdelijk noemt). Maar die geldt enkel voor life want als ik op afsluiten druk en dan op chat dan kan ik daar gewoon kikgroepen bezoeken. Werkt wellicht ook bij jou? Bekijk bijlage 202161
Ik weet het niet. Ik had iig niet dat tijdelijke, maar iets permanents. Daarna heb ik de app gedeinstalleerd en nooit meer opnieuw geinstalleerd.
 
Ik begrijp niet dat iedereen massaal Kik gebruikt. Het is een verschrikkelijke app met reclame en popups. En wie zit er achter? Wat gebeurt er met al je data?

Ik zou dan nog eerder Telegram gebruiken.
Omdat kik allerlei specifieke groepen heeft en vor zover ik weet heeft telegram dat niet? Zoals voor erotheek Schiedam
 
Terug
Bovenaan Onderaan