Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank je.
Iemand ervaring met dit stel?
Waren eerder in (inmiddels gesloten sexshop in) Baarle Nassau actief en in de zomermaanden af en toe ook buiten in de omgeving van Leiden/Voorschoten en (heel soms) bij hen thuis.
Zie o.a.

Wat is een geschikt tijdstip (a.s vrijdag, zaterdag of zondag) voor
een vrwl. aantrekkelijke, slanke Tgirl (50+180/80/17 in lingerie, blonde pruik, make up netkousen, jarretels en heels) om in de Erotheek aan de bar een glaasje wijn te drinken.??? Mannenhanden die dan zomaar haar vrwl. gladde volronde dijen en billen en vooral haar geile stijve tepels betasten maken haar super geil!!!!!.
Liesje (KIK twentwell)

een vrwl. aantrekkelijke, slanke Tgirl (50+180/80/17 in lingerie, blonde pruik, make up netkousen, jarretels en heels) om in de Erotheek aan de bar een glaasje wijn te drinken.??? Mannenhanden die dan zomaar haar vrwl. gladde volronde dijen en billen en vooral haar geile stijve tepels betasten maken haar super geil!!!!!.
Liesje (KIK twentwell)
Zondag zijn ze dicht geloof ik. En wat geeft jou het idee dat er een bar is?

Liesje (KIK twentwell)
Leuk, Lydia. Ik heb je een privébericht geprobeerd te sturen, maar die optie heb je volgens mij uitgezet.

Hoi,
Ik wil graag eens een keer langskomen in Schiedam. Het zou m'n eerste keer zijn in überhaupt een seksbioscoop. Nu heb ik best al wat reviews zitten lezen, maar het blijft spannend. Nu houd het me niet tegen dat het overgrote deel man is, dat lijkt me juist wel spannend. Maar ik ben op zoek naar de geschreven maar vooral ongeschreven regels in de bioscoop. Wat doe je wel, wat doe je niet? Wat neem je mee? Zijn er condooms? Hoe ga je om met sperma? Slikt iedereen van elkaar? Van dat soort basale vragen. Kunnen jullie me over de drempel helpen door hier wat over te vertellen?
Mijn dank is groot!

Hoi,
Ik wil graag eens een keer langskomen in Schiedam. Het zou m'n eerste keer zijn in überhaupt een seksbioscoop. Nu heb ik best al wat reviews zitten lezen, maar het blijft spannend. Nu houd het me niet tegen dat het overgrote deel man is, dat lijkt me juist wel spannend. Maar ik ben op zoek naar de geschreven maar vooral ongeschreven regels in de bioscoop. Wat doe je wel, wat doe je niet? Wat neem je mee? Zijn er condooms? Hoe ga je om met sperma? Slikt iedereen van elkaar? Van dat soort basale vragen. Kunnen jullie me over de drempel helpen door hier wat over te vertellen?
Mijn dank is groot!
Leuke vragen, waarop ik niet hét antwoord heb, maar wel een antwoord. Kleed je een beetje makkelijk, wie weet gaat er iets uit in de bios. Al moet dat niet, natuurlijk. Regel goed dat je je waardevolle spullen goed opbergt. Er op moeten letten leidt af en er zijn toch echt een enkele keer zakkenrollers in zo'n zaal. Uit een broek op de enkels wil nog wel eens wat vallen. Ik heb wel eens een portemonnee gevonden met letterlijk alles wat daar in kan zitten aan pasjes en geld...
Veilig is verstandig, dus condooms zou ik meenemen, die worden wel eens aangeboden maar ik zou die gok niet wagen.
Ongeschreven wetten: er wordt vrijwel niet gepraat, terwijl soms een kleine opmerking ('ik wil dit niet', 'iets lager' ofzo) echt nuttig is. En een persoonlijke tip als je met bijvoorbeeld een andere heer wat handwerk aan het doen bent. Als je nog niet wil klaarkomen en wel wil stoppen, zeg ik altijd 'even pauze'. Dat is een hint dat je stopt en het geeft je de vrijheid verder te gaan.
En verder: neem je voor dat je, net als in een 'gewone' bios, voor de film komt. Kijk er op je gemak naar, kijk om je heen, maak een rondje als de tent wat groter is en laat je inspireren. Je zult merken dat er net als in het echte leven aardige, saaie en soms ook horkerige bezoekers zijn.
Veel plezier!
Oh ja: liever niet eten, er waren tijden dat in een grote sexbios op de Wallen mensen - vermoedelijk op straat levend - complete maaltijdbakken meebrachten. Niet fijn....

Terug
Bovenaan Onderaan