Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn? Benieuwd naar jullie ervaring...Nee, morgen als het goed is (6/12)
Worden de matrassen dan ook regelmatig schoon gemaakt? Hoe vaak en door wie dan?Die onder het doek in de heterozaal is iets kleiner dan die in de zaal ernaast. Daar kan je makkelijk met 2-3 op liggen..
ik heb geen idee, de keren dat we er waren, zag het er in ieder geval schoon uit. Er hangen wel her en der dispensers met doekjes...Worden de matrassen dan ook regelmatig schoon gemaakt? Hoe vaak en door wie dan?
Ik heb de fantasie dat je er in de sappen van anderen komt te liggen ...
Zouden jullie dan woensdag rond 12 uur smiddags willen gaan?Wij waren er afgelopen dinsdag rond 12u. Er waren best aardig wat mannen maar wat ons opviel, is dat alle ogen op ons gericht waren. Wij hadden eigenlijk meer interactie van anderen verwacht. De bedoeling is om volgende week weer te gaan, het smaakte voor ons beiden naar meer in ieder geval.
Helaas maar op welke tijden gaan jullie misschien handig als je een berichtje stuurt welke dag je gaatIk weet nog niet welke dag, maar in ieder geval niet woensdag...
Wanneer gaan jullie?We willen dus al heel lang gaan en eindelijk de knoop door gehakt alleen...
Ze is zwanger, bestver 3e trimester.wachte. Is moeilijk want we hebben als de baby er is geen tijd en oppas etc
Zou het gewoon mogen/ kunnen zo?? Of mag zei überhaupt niet naar binnen??
Helaas, dat lukt ons niet. Thanksa@JHDXK.. had gehoopt mee te kunnen kijken bij jullie, maar ik kan pas aan het begin van de avond.
Veel plezier in ieder geval!
ik denk, dat als jullie willen gaan, het geen probleem moet zijn.. wellicht zou je hen even op kunnen bellen?We willen dus al heel lang gaan en eindelijk de knoop door gehakt alleen...
Ze is zwanger, bestver 3e trimester.wachte. Is moeilijk want we hebben als de baby er is geen tijd en oppas etc
Zou het gewoon mogen/ kunnen zo?? Of mag zei überhaupt niet naar binnen??
Heyy jhdxk waarneer gaan jullie weer?Het lijkt mij leuk om een keer met jullie af te sprekenWij waren er afgelopen dinsdag rond 12u. Er waren best aardig wat mannen maar wat ons opviel, is dat alle ogen op ons gericht waren. Wij hadden eigenlijk meer interactie van anderen verwacht. De bedoeling is om volgende week weer te gaan, het smaakte voor ons beiden naar meer in ieder geval.
Hi zijn jullie wen stel ?Hi! Als het goed is, gaan wij morgen (maandag 9/1) einde ochtend
Hey. Ja, wij zijn een stel. Gister tussen 11.00u en 14.00u geweest. Was druk met mannen en wel wat actie gezien. Ik zal hier een berichtje plaatsen als we weer gaan