Afgelopen donderdag ben ik voor het eerst binnen gestapt bij Eros zundert. Ik werd aangesproken door een vriendelijke belgische dame die aangaf dat op dat moment zowat alle dames bezet waren. Alleen een donkere dame was nog beschikbaar. Wat later (kwartier/half uur later) zou ene Naomi beschikbaar zijn en nog wat later Jacky. Voor de donkere dame kom ik op een later moment nog weleens terug (dat is voor mij toch ook wel een soort guilty pleasure, maar dat ff terzijde
), dus een half uurtje later nog eens binnen gestapt en idd, Naomi was vrij. Mocht een drankje naar keuze nemen en heb voor mijn eerste keer daar 1,5uur afgesproken, omdat ik lekker op mijn gemak met de dame wilde relaxen. Ik werd naar een kamer verwezen die vanuit de winkel toegankelijk was. Op de kamer even gewacht op de dame, had haar overigens nog niet gezien, maar ze stelde me zeker niet teleur toen ze binnen stapte. Ze is idd wat voller qua figuur, maar alle rondingen op de juiste plekken, ik hou er wel van. Ze stelt je ook direct op je gemak en vraagt je om uit te kleden. Dan is het handen en gezicht wassen bij de wasbak en ze wast ook nog even je jongeheer, wat al best prettig voelt. Dan na een mondwatertje even getongzoend en geknuffeld. Ik had er voor mijn eerste keer voor gekozen om eerst ff op te warmen in de whirlpool, was best koud die dag, en daarin lekker met elkaar gespeeld en gekletst over vanalles en nog wat. Vervolgens op het bed lekker gemasseerd, waarna ze me heerlijk begon te pijpen. Had vooraf al met haar afgesproken zonder condoom, wat ze zelf al aanbood tegen bijbetaling. Anaal ontvangt ze ook, maar dat voor een eventuele volgende keer bewaard. Maar lang verhaal kort, ze pijpt echt geweldig en vol overgave, zelden zo genoten hiervan. Daarna haar nog gebeft, geneukt in 2 standjes en toen het 1,5uur zowat voorbij was, was ik nog niet klaargekomen (wat ze graag wilde, de klik was er en ze wilde me niet graag zonder zaadlozing de deur uit laten stappen
). Omdat ik het toch wel erg gezellig met haar had, besloten om er nog een half uurtje aan vast te plakken, ook omdat het mijn eerste keer daar was, daarna nog ff heerlijk gepijpt, maar helaas nog geen resultaat (lag overigens echt niet aan haar, ze is er echt met volle overtuiging voor gegaan
). Uiteindelijk nog even nagekletst tijdens het aankleden en met een zoen afscheid genomen.
Bedankt lieve schat, ik kom vast en zeker nog wel een keertje langs voor ronde 2