Eros elite, alternatief voor RL?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goh ik weet het zo niet..
Er staan op moment van schrijven maar 3 advertenties online, maar de eerste gigantisch groot (meerdere foto's onder elkaar weergegeven) en de andere miniscuul klein (en maar 1 foto).
Geen idee of hier verschil in is zoals de gold-advertenties op RL, maar vind dat niet echt overzichtelijk..

Stel dat het wel een volwaardig alternatief zou worden, maakt dat de zoektocht naar een dame wel weer nét iets moeilijker (zoeken op meerdere website's)

Goh ik weet het zo niet..
Er staan op moment van schrijven maar 3 advertenties online, maar de eerste gigantisch groot (meerdere foto's onder elkaar weergegeven) en de andere miniscuul klein (en maar 1 foto).
Geen idee of hier verschil in is zoals de gold-advertenties op RL, maar vind dat niet echt overzichtelijk..

Stel dat het wel een volwaardig alternatief zou worden, maakt dat de zoektocht naar een dame wel weer nét iets moeilijker (zoeken op meerdere website's)
Hoop vooral dat ze hier dan wel wat screening doen, en al die chinese fake accounts geen kans maken...

De 18+ check is alvast identiek aan redlights.
(waar is verlindenmedia, ik kan 'm niet meer vinden)

Ik wou er al eerder op reageren, maar ik denk laat maar. Ik denk dat het verkapte spam is "KIJK EINDELIJK EEN RL ALTERNATIEF" met maar 3 advertenties.

Een alternatief voor de marktplaats onder de seks in Belgie wordt je niet zomaar. En ik ook heb klanten gehad die dachten het wiel te hebben uitgevonden en ff kinky te verstoten met een budget van 5 tientjes.
De 18+ check is alvast identiek aan redlights.
@Vanderlindemedia

Jup - gemeld bij de echte RL.

Als je iets begint doe het dan wel origineel.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
48.275
Leden
39.429
Nieuwste lid
argussx9
Terug
Bovenaan Onderaan