Beste heren van geluk,
Ik zal proberen het verslag van mijn bezoek kort te houden alhoewel het een lang en uitgebreid neukfestijn was.
Onlangs hebben wij de jaarwisseling weer mogen meemaken maar helaas was de nieuwjaarsduik op Scheveningen afgelast vanwege ongunstig weer, ook het aansteken van het vreugdevuur was hierdoor verplaatst. Beide heb ik aldus moeten missen. Toch had ik wel zin in een natte opening van het jaar… Zo geschiedde het dat ik op donderdag 2 januari voor de nieuwjaarsduik belandde in de Doubletstraat 24 k2.
Erika staat vaak met haar billen naar de straat om de wandelaars te begroeten, zo ook toen ik bij haar raam aankwam. Betoverd door haar slanke, atletische figuur en stoute blik werd ik naar binnen gedragen en naar haar kamer geleid. Ze was blij dat ik eindelijk eens bij haar langs kwam omdat ze mij meestal bij haar vriendin Aline (23 k1) ziet binnengaan. 'Oh is that your friend? Great! Let's call her for a threesome!' bood ik aan. Maar eerst wilde ik Erika een half uurtje verkennen.
Erika is lief, speels, heeft de blik van een duiveltje maar de zachtheid van een engeltje. Haar handwerk is van topkwaliteit, een vaardigheid die vaak ondergewaardeerd wordt. Terwijl ze mijn oor likt en nek kust bewerkt ze mijn toren met haar zachte hand. Voordat ik het weet vliegt de deur open en komt Aline dansend binnen en niet veel later lig ik tussen twee heerlijke Roemeense schoonheden die met gesynchroniseerde handbewegingen mijn paal invetten met olie. Ik sta nu al op springen en doe mijn best om het binnen te houden.
Erika wilde ondertussen graag op mijn paal gaan rijden en ik vond dat een uitstekend idee. Terwijl Aline naast me ligt, mij omhelst en haar tepels in mijn mond schuift stuitert Erika ritmisch op en neer op mijn kegel. Hierna gaat Aline op mijn buik zitten en rijdt Erika gepassioneerd verder. De twee Roemeense geilheidsgodinnen betasten elkaar en berijden mij, glijden met hun handen over me en strelen me. Helaas wilde Aline niet met Erika zoenen, Erika stond hier wel voor open. Misschien maar goed ook want anders had ik het niet meer volgehouden.
In doggystyle neem ik de strakke Erika genadeloos hard, Aline staat achter me en stuurt met haar lichaam mijn stoten aan. Ze duwt me naar voren en Erika stoot me met haar kont weer naar achteren, zodoende word ik gesandwicht op de geilste manier denkbaar. Ik vind het heerlijk zo, maar Aline zegt dat zij nu ook graag geneukt wil worden. 'Good idea!'
Aline is iets minder strak dan Erika, maar dat vind ik ook wel geil. Het voelt als zo'n glijbaan waar je in één keer naar binnen roetsjt. In missionary val ik steeds dieper in Aline's put en ze neemt het heerlijk. Erika ligt naast ons en moedigt me aan om haar harder te neuken terwijl ze me overal likt en kust. Het zal niet lang meer duren voordat ik kom.
Ik ga weer in het midden liggen met Aline links en Erika rechts. Als een soort sultan lig ik met mijn handen op hun billen, hun tepels in mijn mond, mijn pik in hun handen en het vuurwerk begint. Ze trekken me gecoördineerd klaar en ik verschiet al m'n kruid in de lucht. Het spettert alle kanten op, de dames juichen alsof de regendans is gelukt en ik juich mee.
Hierna kruipen de dames van bed en maken me schoon, ze wassen zichzelf ook en nemen een rookpauze. Na een kwartiertje begint de pret allemaal opnieuw en zo gaat het nog twee uur verder. Omwille van de leesbaarheid van deze recensie zal ik het verslag echter tot het bovenstaande beperken. Na drie uur bonken en beuken, likken en trekken, en nog veel meer verlaat ik met knikkende knieën het pand. Deze dames zijn goede vriendinnen en spelen daarom leuk op elkaar in. Ze zijn hartstikke lief en werken zich in het zweet voor je! Ik heb van elke seconde genoten en liet het me helemaal overkomen. Deze tijgers weten wat ze doen!
Cordialement,
Connaisseur des minous