Recensie Erika, Relaxdreams, St.-Denijs-Westrem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blaboem

Newbie
1
04/10/22
3
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/terug-erika-bij-relaxdreams-2.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden eens een bezoek gedaan aan relaxdreams en voor Erika gekozen aan de hand van de foto's op Redlights. Ik vond ze er wel mooi uitzien en keek uit naar mijn bezoek. Toen ik arriveerde moest ik even wachten in de ruimte en toen kwam Erika opdagen. Wat mij opviel was dat ze er ouder en dikker uitzag dan op de foto's. Wel nog best mooi dus maar doorgegaan met de afspraak. Het is wel opvallend dat men dat precies maar normaal vind dat de foto's gefotoshopped zijn of aangepast door een of ander AI.

Er was deze keer geen wasje nodig, wat vochtige doekjes en we konden beginnen. Ze was lief en zacht en begon te pijpen zonder condoom. Weliswaar heel de tijd met het doekje in de weer maar dat is nog ok.
Na een korte pijpbeurt mocht het condoom erop en kroop ze bovenop mij. Ik weet niet waarom maar plots was ze precies heel erg gehaast en begon ze wild te rijden zonder rekening te houden met mijn bewegingen of beter, zonder die op te merken. Ik heb dat al veel meegemaakt en vermoedelijk willen veel andere klanten hevig bereden worden? Voor mij is dat in elk geval niet wat ik graag heb en heb dan ook gevraagd om het wat rustiger aan te doen. Dat heeft ze 20 seconden volgehouden en dan was het terug alsof ze nog een trein moest halen.
Dan maar afgewerkt in missionaris zodat ik zelf meer in de hand kon houden hoe snel alles vooruit ging.

Al bij al nog ok. Geen zoenen mogelijk. Ze probeerde te doen wat ik vroeg en was achteraf wel min of meer attent naar mijn reactie.
Voor mij geen herhaling maar misschien is dit voor een andere wandelaar wel een droom die uit komt? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan