Recensie Clara, Kasterlee (Boom) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

margera

Wandelaar
65
05/08/22
30
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-gents-and-welcome-to-my-profile-my-name-is-clara.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Paar dagen geleden bij Clara geweest, was me dat een tegenvaller seg...

Afspraak maken ging echter vlot, meteen ook even gecheckt wat er wel en niet kon en dan vertrokken naar Kasterlee.
Moest bellen als ik in de straat was en zou dan verdere instructies krijgen over waar ik moest zijn. Was wel nodig want de wijk waar ze ontvangt is een doolhof.
Clara deed open in badjas en begeleide me naar boven.
Op haar uiterlijk is niks aan te merken, ze is wel geen Italiaanse zoals in haar profiel staat maar een Oostblokkertje, maar eigenlijk had ik dat al wel verwacht.
Na de financiën (100€/30min) , uitgekleed en zonder wasje het bed op.
Ze kwam naast me zitten en had al een condoom vast. Ik had haar bij het maken van de afspraak toch duidelijk gevraagd of ze pijpte zonder, wat ze ook bevestigde. Wanneer ik dat aanhaalde zei ze dat ze dan het berichtje verkeerd begrepen moest hebben, yeah right ....
Dus na een paar keer trekken aan m'n pik ging de cd erover. Wat dan volgde was een slappe pijpbeurt waar niemand wild van wordt die dan hooguit een minuut duurde.
You already good hard zei ze en kwam bovenop zitten. Ze wil je gewoon ZSM buiten werken en ik had eigenlijk ook weinig zin om nog meer tijd met haar door te brengen dan nodig dus heb ook geen moeite gedaan om het kk uit te stellen. Na 20 minuten waardeloze sex stond ik al weer buiten, 100€ armer...
Van al die mooie woordjes (caring, refined, high quality date...) in haar ad komt in realiteit maar weinig in huis.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan