Recensie Erika, Landhuis, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hanzo

Newbie
1
13/07/24
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/latina-met-grote-borsten/
Totale kosten (in euro)
140
Slechtste ervaring ever, dacht op website en op kinky wat een lekker wijf dus op goed geluk er naar toe gereden.
Het was druk maar Erika was nog vrij en gekozen voor een uur met haar.
Nog niet goed en wel op de kamer meteen al vragen voor extra service, pzc 50,- extra bovenop de 140,- al betaalde.
Ik zeg nee laat maar en de sfeer was meteen weg.
Ze trok haar jurk uit en ging liggen, nou van de foto's op internet bllef weinig over.
Kortom slechte pijpbeurt, wat nep gekreun en minstens 10 jaar ouder dan opgegeven, nooit meer.
 
Slechtste ervaring ever, dacht op website en op kinky wat een lekker wijf dus op goed geluk er naar toe gereden.
Het was druk maar Erika was nog vrij en gekozen voor een uur met haar.
Nog niet goed en wel op de kamer meteen al vragen voor extra service, pzc 50,- extra bovenop de 140,- al betaalde.
Ik zeg nee laat maar en de sfeer was meteen weg.
Ze trok haar jurk uit en ging liggen, nou van de foto's op internet bllef weinig over.
Kortom slechte pijpbeurt, wat nep gekreun en minstens 10 jaar ouder dan opgegeven, nooit meer.
Bedankt voor je bericht. Ik had haar vandaag willen bezoeken, maar dat gaat dus iemand anders worden.
 
Afkomst Zuid-Amerikaans en gesproken taal Spaans in de review, terwijl in het profiel van de link staat dat ze uit Litouwen komt en Engels spreekt..? Titel van de link bevat weer wel het woord Latina.... Andere Erika?
 
Terug
Bovenaan Onderaan