Recensie Erika, Alkmaar, Achterdam 11K2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koning

Newbie
1
15/10/24
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vanavond voor de tweede keer bij Erika langsgeweest en het was wederom een feestje! Naar de eerste keer was ik haar naam en afkomst vergeten dus kon ook geen recensie plaatsen. Ik schat haar midden 30 en ze komt uit Slowakije, is zeer slank met natuurlijke B borsten en geblondeerd haar. Een knappe verschijning en altijd vriendelijk kijkend en lachend. Ik hoefde vanavond niet lang na te denken om voor de tweede keer bij haar binnen te wippen. Net zoals de vorige keer begroette zij mij zeer vriendelijk en ze leek me nog te kennen. Ik vertelde dat ik speciaal voor haar naar de Dam was gekomen en mij lekker bij haar wilde opwarmen. Ze was snel naakt en na het wasje stelde zij op mijn gemak door mij van achteren te omhelzen en mijn jongeheer op oorlogssterkte te brengen. Daarna op bed heeft ze mij heerlijk langdurig gepijpt. Ik denk in totaal wel een minuut of 10 terwijl ik haar kutje heerlijk kon beffen. Ze liet heel veel toe behalve de vingers mochten niet naar binnen. Vervolgens is zij cowgirl bovenop mij gaan zitten en hij heeft zij me heerlijk klaar gereden. Tijdens het neuken keek ze mij heel vriendelijk en lachend aan en had ik een hele leuke connectie met haar. Na de daad rustig aangekleed en over koetjes en kalfjes gepraat wat met deze dame zeer makkelijk gaat. Ik heb haar bedankt en weer een compliment gegeven voor haar leuke verschijning en persoonlijkheid en voor haar goede diensten. Herhalingevaar 100%.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag even op de achterdam geweest., Rondje gelopen en vervolgens bij Erika binnengestapt.
Zeer enthousiaste meid, praatje, wassen en toen begonnen, eerst lekker staand elkaar verkennen, vervolgens op bed beland voor een prima pijpbeurt, rubbertje erom en na diverse
Standjes heerlijk klaargekomen.
Echt leuke meid heel blij en enthousiast. Ga ik zeker nog wel een keer heen.

Zo lang is deze dame nog niet actief op de Dam (ergens in 2024 gestart?) maar ze doet goede zaken. Gordijntjes zijn veel dicht.

Hele aantrekkelijke dame ook vind ik, met een fijne, vriendelijke uitstraling.

Ik ga hier binnenkort ook eens babbelen (en meer). Dank voor de recensies heren!

Zo lang is deze dame nog niet actief op de Dam (ergens in 2024 gestart?) maar ze doet goede zaken. Gordijntjes zijn veel dicht.

Hele aantrekkelijke dame ook vind ik, met een fijne, vriendelijke uitstraling.

Ik ga hier binnenkort ook eens babbelen (en meer). Dank voor de recensies heren!
Ik heb haar zondag jl ook bezocht, vriendelijke dame, lekkere sex, borstjes hebben helaas beste tijd gehad, lijkt wel of ze zijn leeg gelopen 😉

Jawel, maar niet iedereen wil dat. Ze heeft ook geen botox / fillers in haar gezicht, dus kennelijk is ze niet zo'n fan van dat soort ingrepen. De meeste Oost-Europese dames in the red lights hebben op haar leeftijd al lang gevulde wangetjes.

Hoe dan ook, ik vind het een hele mooie vrouw:)

Terug
Bovenaan Onderaan