- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/6211262-erika
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Een mens ziet wel eens wat over het hoofd. Deze Alina (mijn 3e of 4e Alina in de hoofd stad) ook wel eens bezocht, maar vergeten over te hevelen uit Hookers.
Bij binnenkomst had ik direct het gevoel dat het niet de dame van de foto's is, maar misschien zijn die gewoon erg glossy. Wel een erg vriendelijke dame die supergoed kan pijpen. En in het bezit van een natuurlijke DD cup.
Toch was ze net niet helemaal mijn type, maar aan haar service lag dat zeker niet.
Ik weet nog dat ik dacht: Ze is gewoon net niet mijn type, maar toen begon ze te pijpen en liet ze me aan die joekels van tieten zitten (groter dan de profiel foto's) en dacht ik: Tsja, ik ga hier genieten van het moment.
Bij binnenkomst had ik direct het gevoel dat het niet de dame van de foto's is, maar misschien zijn die gewoon erg glossy. Wel een erg vriendelijke dame die supergoed kan pijpen. En in het bezit van een natuurlijke DD cup.
Toch was ze net niet helemaal mijn type, maar aan haar service lag dat zeker niet.
Ik weet nog dat ik dacht: Ze is gewoon net niet mijn type, maar toen begon ze te pijpen en liet ze me aan die joekels van tieten zitten (groter dan de profiel foto's) en dacht ik: Tsja, ik ga hier genieten van het moment.
Laatst bewerkt: