Recensie Erika 2 (Roe) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
772
04/07/21
1.355
61
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb gisteren kennis gemaakt met Erika. Een zeer mooie nieuwe 29 jarige dame, tussen de 1.65 en 1.70, met lang zwart sluik haar zoals zoveel Roemeense dames. Ze heeft prachtige zachte cup D siliconen borsten en haar lippen zijn ook wat geholpen. Ze zit qua uiterlijk in de (top)categorie Brianna en Carla. Ze vraagt €10 meer dan de onderlinge prijsafspraak van de andere dames (€70/30 en €120/60). Ze heeft kort in YinYang gewerkt en daarna op de wallen in Maasbracht.
Omdat ik haar bloedmooi vond en goede verhalen over haar hoorde van een Duitse en een Waalse bekende, ben ik over mijn principiële bezwaren heen gestapt en met haar de kamer op gegaan.
Die kamer was zeer goed, ik besloot er al snel een uur van te maken. Ze geeft volledige Sixsens service. Na wat kennismaken tussen het tongzoenen door, begon ze te pijpen en later gingen we over in een standje 69. Ze heeft een werkelijk verrukkelijke poes en klit hiervoor. Bij het neuken deed ze goed mee en dan het uitzicht op dat prachtige gezicht en die heerlijke borsten knedend. Een echte aanrader en herhaling is wat mij betreft gegarandeerd. Het enige nadeel is dat ze bijna niet te pakken te krijgen is, omdat haar goede reputatie snel rond gaat. Wellicht is dit door de week makkelijker?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan