- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5646503-erica
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Erica is een dame uit Oekraïne die zich uitstekend verstaanbaar weet te maken in het Engels. Communicatie is prima en een afspraak zo gemaakt. Lokatie is een anonieme flat in Amstelveen, niet brandschoon, maar netjes genoeg om comfortabel te voelen. Ze is nog niet al te lang hier en lijkt (daardoor?) in ieder geval energiek en opgewekt.
Haar profiel bevat weinig beeldmateriaal, maar maakte net genoeg nieuwsgierig om af te spreken. De foto's kloppen, al zou ik haar gerust een jaar of tien ouder schatten, ergens begin 40.
Erica is goedlachs en makkelijk in de omgang. Ze neemt uitgebreid de tijd voor een rustige pijpbeurt, waarbij rimmen ook ongevraagd op de menukaart staat. Ik voelde me ontspannen bij haar en er was geen enkele haast. Haar lichaam is (helaas) lang niet zo strak meer, daar moet je een beetje doorheen kijken. Qua sex staat ze open voor veel standjes en ze moedigt aan tot meer en harder. Zoenen is intens en zonder terughoudendheid.
Alles bij elkaar opgeteld een prima date, al denk ik niet dat ik snel op herhaling zal gaan. Daarvoor is ze toch net iets te gewoontjes, qua uiterlijk en gedrag. Misschien als ik nog eens in de buurt ben, want ze lijkt wel een tijdje te gaan blijven. Zeventje.
Haar profiel bevat weinig beeldmateriaal, maar maakte net genoeg nieuwsgierig om af te spreken. De foto's kloppen, al zou ik haar gerust een jaar of tien ouder schatten, ergens begin 40.
Erica is goedlachs en makkelijk in de omgang. Ze neemt uitgebreid de tijd voor een rustige pijpbeurt, waarbij rimmen ook ongevraagd op de menukaart staat. Ik voelde me ontspannen bij haar en er was geen enkele haast. Haar lichaam is (helaas) lang niet zo strak meer, daar moet je een beetje doorheen kijken. Qua sex staat ze open voor veel standjes en ze moedigt aan tot meer en harder. Zoenen is intens en zonder terughoudendheid.
Alles bij elkaar opgeteld een prima date, al denk ik niet dat ik snel op herhaling zal gaan. Daarvoor is ze toch net iets te gewoontjes, qua uiterlijk en gedrag. Misschien als ik nog eens in de buurt ben, want ze lijkt wel een tijdje te gaan blijven. Zeventje.