WHEM Erica, Kinrooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ze schrijft krijg je.
Wel lekker, voornamelijk massage achterkant en bij het omdraaien gelijk aan mijn pik masseren. Koste moeite om klaar te komen omdat haar skills niet echt erotisch aanvoelen. Maar uiteindelijk klaargekomen. Aardige dame, lief en geduldig. Masseert op verzoek naakt

inderdaad, kan beamen wat mijn voorganger schrijft. leuke vriendelijke dame, die je lekker masseert en op verzoek naakt masseert. en je mag haar ook aanraken. ze ontvangt niet in kinrooi, maar in thorn.

in centrum, niet zover van de aldi. ze vraagt ook om daar wagen te parkeren.ingang is heel discreet. Smal paadje langs woning, eerst passeer je door een hekje en dan langs een poortje en ze wacht je op aan achterdeur.

Wat ze schrijft krijg je.
Wel lekker, voornamelijk massage achterkant en bij het omdraaien gelijk aan mijn pik masseren. Koste moeite om klaar te komen omdat haar skills niet echt erotisch aanvoelen. Maar uiteindelijk klaargekomen. Aardige dame, lief en geduldig. Masseert op verzoek naakt
Hoe lang is dan met de voorkant bezig? Want lange massage vd achterkant vindt ik niet zo nodig. Mag je ook haar poesje aanraken?

Ik ben er geweest, opfrismogelijkheden of toilet is er niet. De massage zelf is subliem maar weinig erotisch, je mag haar aanraken maar respectvol, dus niet vingeren, dat laat ze niet toe.

jammer dat er geen douche en/of toilet aanwezig is, dan maar zorgen dat minimaal de blaas vooraf leeg is. Ze lijkt me wel een heerlijke vrouw (afgaande op de foto's op sj) om door verwend te worden.

Terug
Bovenaan Onderaan