Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhoezo zuur?Oh wat een zuur topic weer.
En wij maar denken dat Joop den Uyl van de Partij van de Allochtonen erg was, een tsunami van gast arbeiders binnen gehaald, Maar Rutte gaat hem nog voorbij streven, dus zo gek is je opmerking niet, misschien maak je nog een gerede kans.Hij geeft al aan elke Arabier waarom dan niet aan een Belg?
Je zal wel gek zijn. Dat geld gaat naar de familie in Roemenie. Hier zijn er mensen die de kachel niet durven aan te zetten vanwege de kosten, en wij gaan de familie van deze dames financieren zodat ze er in Roemenie " warmjes " bijzitten,Extra geld geven aan een DVP? Never!
Ik heb een onesie gekocht voor iemand op date eens subtiel de kledingmaat gecheckt toen ik hem zijn hemd teruggaf gaat hij super vinden hahaMisschien is het eens een geinig idee om een cadeautje voor ons te kopen? Dan doen we nog beter ons best; ook qua gedrag.
Ik stuur je graag mijn wensenlijst toe.
O ik heb bij mij laatste date van dit jaar een mooi cadeautje gekregen van de dame. Ik was aangenaam verrast en zeker toen de dame zei je verdiend het .Misschien is het eens een geinig idee om een cadeautje voor ons te kopen? Dan doen we nog beter ons best; ook qua gedrag.
Ik stuur je graag mijn wensenlijst toe.
Is het zo eentje met een flap op de kont om te gaan drukken? Als de cowboys!Ik heb een onesie gekocht voor iemand op date eens subtiel de kledingmaat gecheckt toen ik hem zijn hemd teruggaf gaat hij super vinden haha
Ik ben al in mijn thuislandze kunnen ook gewoon terug naar hun thuisland.
Graag zonne energie, scheelt weer kostenIk breng altijd positieve energie mee wanneer ik een dvp bezoek.
NeeIs het zo eentje met een flap op de kont om te gaan drukken? Als de cowboys!
Dat geldt voor zowat het hele forum tegenwoordig, dus gelukkig valt dit topic niet uit de toon.Ach, het hele topic is toch nauwelijks serieus te nemen?