Recensie Emy, Salon 261, Alphen aan den Rijn 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kevn

Stamgast
Forumpionier
251
09/07/21
181
5
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Emy
Totale kosten (in euro)
120
Op basis van de apetijtelijke foto's van Emy ben ik eens langsgegaan bij Salon 261 in Alphen aan den Rijn. Bij aankomst bleek het zeer zeker NIET de dame van de foto te zijn; OF de foto's waren van jaren terug. In levende lijve is Emy NIET de jonge twintiger die op de site wordt geadverteerd. Emy is wel net zoals op de foto's te zien is, een latina met eenzelfde exotische uiterlijk als Mel B. Net als op de foto's hieronder, was het verschil tussen de foto's online en in de huidige werkelijkheid nogal groot. Ook Salon 261 blijkt er dus een handje van te hebben om bij dames niet kloppende of niet recente foto's online te zetten. Afgezien daarvan was de echte Emy in werkelijkheid niet onaantrekkelijk dik en was haar gezicht minder opgezwollen dan dat van de wat oudere Mel B. Naast dat waren zowel haar pijpkunsten, als haar hygiëne en intieme kunsten goed. In vergelijking met veel twintigers eigenlijk uitstekend. 😁 Er zijn genoeg leuk uitziende dames die niet zo behendig zijn met hun mond en in standje cowgirl. 😁
Qua contact is Emy erg aangenaam gezelschap en spreekt ze goed Nederlands. Als het huis en de dame eerlijker waren geweest met de de foto's zou mijn beoordeling beter zijn geweest. Maarja, zou je dan als wandelaar juist DIE dame hebben gekozen als het aanbod zo groot is? :devilish:

Laatst bewerkt door een moderator:
de waarheid is dat ik normaal gesproken niet op zo'n opmerking let, omdat je een vrij persoon bent om te beslissen of je blijft of weggaat als je de dame ziet met wie je een afspraak hebt gemaakt. Als je ziet dat ze je niet bevalt, ben je vrij om meteen tegen haar te zeggen dit is niet de persoon met wie ik een afspraak heb gemaakt of deze persoon is niet degene met wie ik seks wil hebben , als je een man bent met ballen ga je weg , zal niemand je dwingen om te blijven en jou geld af te pakken Als je echte man ben zeg je dit is niet mijn afspraak doei. Maar je gaat niet met me mee naar de kamer. Je wilt me kussen met je tong en je wilt eisen dat ik je zuig zonder condoom, omdat je 30 minuten op me moest wachten en als compensatie hiervoor moet ik al die dingen doen die ik niet met elke man doe. Dit is wat je niet leuk vond, dat ik niet deed wat je wilde. Hier ben ik de eigenaar van mijn lichaam en mijn momenten. Ik beslis wat ik wel en niet mag doen. Dat is heel jammer dat je die indruk van mij hebt en dat je mij een slechte reputatie geeft, misschien zijn er hier mannen in de
forum in kinky of op het gebied van seks dat heel goed bijn mijn hebben gehad of als ze met zijnn eigen ervaring willen komen en kijken hoe het is om een tijdje bij mij te zijn, ik weet zeker dat je ervan zult genieten en ik zal je het gevoel geven dat je verdient, we zullen genieten van een aangenaam en plezierig moment, daarom ben je gekomen, daarom wil ik jullie vertellen, aarzel niet om me een berichtje te sturen, ik weet zeker dat niet alleen mijn foto's je zullen bekoren, maar ook de tijd die we samen zullen doorbrengen, ik beloof, kom me bezoeken en bekijk het, ik weet zeker dat Kevin het zal missen omdat ik niet graag bij mannen ben die niet de moed hebben om persoonlijk over dingen te praten en een telefoon gebruiken om hun gebrek aan persoonlijkheid recht te zetten, kusjes en tot snel. EMy ,

Terug
Bovenaan Onderaan