- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9464725-emy#overview
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Positieve recensies op Kinky en foto`s die er goed uitzagen waren voor mij de redenen om met Emy af te spreken.
Dame is lekker vol, foto`s zijn wel bijgewerkt zodat het beter uitziet (doen de dames bijna allemaal).
Spreekt goed en Engels is vriendelijk en zegt verder niet veel.
Kleine borsten een grote buik en een goede kont zijn de opvallende dingen die je bij haar ziet in het eggie.
Op bed werd er een beetje gefriemeld om mijn jongeheer omhoog te krijgen waarna een retestrakke condoom er om heen ging.
Pijpen was niet bijzonder en vaak voelde ik haar tanden, was blij dat dit allemaal geen 30 tellen geduurd had.
Zoenen zijn kleine kusjes, tong werd niet gebruikt hoefde van mj ook niet.
Zij even bovenop mij en ik een keer de rollen omgedraaid en stotren tot klaarkomen.
Ik hou het bij een éénmalig bezoek. Veel te gehaast en laat weing toe, was met 20 minten weer bij de auto.
Als je adverteerd met "real gfe" moet je dat ook waarmaken.
Dame is lekker vol, foto`s zijn wel bijgewerkt zodat het beter uitziet (doen de dames bijna allemaal).
Spreekt goed en Engels is vriendelijk en zegt verder niet veel.
Kleine borsten een grote buik en een goede kont zijn de opvallende dingen die je bij haar ziet in het eggie.
Op bed werd er een beetje gefriemeld om mijn jongeheer omhoog te krijgen waarna een retestrakke condoom er om heen ging.
Pijpen was niet bijzonder en vaak voelde ik haar tanden, was blij dat dit allemaal geen 30 tellen geduurd had.
Zoenen zijn kleine kusjes, tong werd niet gebruikt hoefde van mj ook niet.
Zij even bovenop mij en ik een keer de rollen omgedraaid en stotren tot klaarkomen.
Ik hou het bij een éénmalig bezoek. Veel te gehaast en laat weing toe, was met 20 minten weer bij de auto.
Als je adverteerd met "real gfe" moet je dat ook waarmaken.