Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand een huisnr van de nieuwe locatie? Dan kunnen we allemaal een kijkje nemen via Google Streetview, ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Want dan komen ze misschien dichter in de buurt om er mijn middagpauze bij een van de dames door te brengen :D
 
Heeft er iemand een huisnr van de nieuwe locatie? Dan kunnen we allemaal een kijkje nemen via Google Streetview, ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Want dan komen ze misschien dichter in de buurt om er mijn middagpauze bij een van de dames door te brengen :D
Is zeker lang geleden dat ge in Waasmunster geweest zijt. Nieuw adres hangt al bijna een maand uit. eens gaan kijken;)
 
Wat de borsten van Fatima betreft: geweldige boezem, maar gevoelig
Fatima was de enige die om 22h30 nog voldoende enthousiasme had bij de voorstelling. Ook in de kamer was er nog voldoende enthousiasme. Voor de tongzoeners: tongzoenen was voorzichtig.
Al bij al krijgt ze van mij 4 sterren
Ik zou haar direkt opnieuw kiezen. Heb een tof half uur gehad.
Nieuwe stek: laat ons zeggen dat het huis meer past bij de woonplaats van de meeste dames.. veel plezier op streetview.
 
Wat de borsten van Fatima betreft: geweldige boezem, maar gevoelig
Fatima was de enige die om 22h30 nog voldoende enthousiasme had bij de voorstelling. Ook in de kamer was er nog voldoende enthousiasme. Voor de tongzoeners: tongzoenen was voorzichtig.
Al bij al krijgt ze van mij 4 sterren
Ik zou haar direkt opnieuw kiezen. Heb een tof half uur gehad.
Nieuwe stek: laat ons zeggen dat het huis meer past bij de woonplaats van de meeste dames.. veel plezier op streetview.
Ziet er inderdaad goed uit, was het PMC of zonder bij deze dame?
 
Terug
Bovenaan Onderaan