Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGoh ja . Het is maar zoals je het bekijkt e . Wees blij dat het nog kwalitatieve dames zijn. Gelijk met Lucia en mila of lorena,die vervelen toch nooit? Ofwel? En dan nog maar te zwijgen over de prijs ! 60 euro voor 30 min is echt wel een mooi prijsje en zoals ik al meerdere keren heb meegemaakt nog nooit geen tijdsdruk ervaren. Lucia laatst 50 ! Min op de kamer geweest en lorena dikke 40 min. In Gent ook meestal dezelfde dames dan en 50 euro voor 15 a 20 min. En totaal niet hetzelfde mogen doen als gelijk emanuelas angels. Van service vind ik persoonlijk dat je daar echt niet beter kunt zitten. En een vriendelijke baas die geregeld eens navraag doet of alles naar wens is verlopen. Wat moet een mens feitelijk nog meer hebben ? En wat betreft voor andere dames daar is de baas ook mee bezig maar het is niet evident om zo maar met een hele bus andere meisjes af te komen die dat werk zien zitten.Het word daar een triestige bedoening. Altijd dezelfde meisje beetje gezien daar.
Als je er lief tegen doet en er een beet onszelf mee doet eten ze nogal gauw uit uw hand ze . Zal niet zeggen dat het met iedereen lukt maar met Lucia had ik een hele goede klik . Ik wist al genoeg van bij de presentatie dat het vuurwerk ging geven tussen ons.Hoe doet gij dat 50 min bij lucia ipv 30 min???
Mila komt normaal gezien in maart naar emanuelas angels.Mila mag nog eens komen is al een tijdje geleden mijn favorietje.
Op tien minuten rijden hun dochterfirma ale dochter firma tien te zeggen, het is de zoon die het open houdt emma's angels. Eigenlijk wisselen ze veel af met de dames.Is er nog zo'n huis in het Waasland vergelijkbaar met EA?
Inderdaad, dat klopt . Ze vragen wel 10 euro meer of in emanuelas angels. Ik denk dat het te maken heeft met dat het een net een nieuw pand is dat de prijs ietsjes duurder is. Wel een heel proper huis net als trouwens in temse. Is in niks meer te vergelijken met het vorige pand in waasmunster.Is dit vestiging Kontich?
zal wel iets verder zijn dan 10 minutenOp tien minuten rijden hun dochterfirma ale dochter firma tien te zeggen, het is de zoon die het open houdt emma's angels. Eigenlijk wisselen ze veel af met de dames.
Van Temse naar Kontich in 10 min? Dat zal dan toch per helikopter zijn vermoed ik?10 a 15 min . Te zien naargelang het verkeer. Ik heb het al eens gedaan naar beide huizen gereden en was ongeveer zoiets.