josdoordewind
Stamgast
Ik wil zowieso boven. Soms ook wel eens in de veranda, daar staat ook een douchecabine
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft ze werkelijk grote borsten of is ze gewoon goed voorzien.Ik heb ze buiten op de parking gezien en ik vind haar niet aantrekkelijk
Ik heb een week geleden een recensie geschreven betreffende noelia.Nog iemand daar geweest?
Die Noelia lijkt mij best ook leuk.
Was anaal ook mogelijk?
Prijzen zijn best ok maar waarschijnlijk met de iets minder jonge leeftijd te maken vd dames vermoed ik.
Vuil niet maar basicIk las in de eerdere comments dat die badkamer en verfrissingsmogelijkheden daar echt vies en vuil waren …. Is dat nog altijd zo?
Badkamer is misschien wel oud maar vuil heb ik het nog nooit geweten. heb de patron al dikwijls naar boven zien gaan om badkamer en kamers te checken.Ik las in de eerdere comments dat die badkamer en verfrissingsmogelijkheden daar echt vies en vuil waren …. Is dat nog altijd zo?
Vuil niet maar basic
Ik heb toch naar mijn weten geen schimmel gezien!Ik las schimmel en dergelijke … is dus niet meer zo
Manuella? Nieuw?Raar dat er over Manuela bijna geen commentaren laat staan reviews te vinden zijn…. Lijkt mij nochtans een heet ding.
Manuela is zeker niet nieuw, deze dame heeft hier al eerder geweest!Manuella? Nieuw?
Ik vind er geen review overManuela is zeker niet nieuw, deze dame heeft hier al eerder geweest!
Het is niet omdat ze geen review heeft dat ze niet al eens aanwezig geweest is, ze heeft tussendoor ook nog in privé ontvangen in Sint Niklaas maar ik heb er geen ervaring mee!Ik vind er geen review over
Lucia is er niet meer. Hopelijk binnenkort terug... Sol, Luna en Maria geen idee wie dat zijn. Die dames staan toch niet op RL of op hun website?Wie is Lucia op de foto's. Is zij de blonde zonder naam vermeld op de site ?
Zag Sol, Luna en Maria. Maria lijkt me ook een prachtige vrouw
Ben er ooit al is bijgeweest..vond het gene vette.Is er over de blanke Sara die nu bij de foto's staat al iets geweten of geschreven ?
Ben er ooit al is bijgeweest..vond het gene vette.
Ik kan deze post bevestigen want heb deze week een vergelijkbare slechte ervaring met Sara. Ben een regelmatige bezoeker van Emmanuela's Angels en over het algemeen ben ik wel tevreden van de geleverde diensten.Verleid door sara's selfies waarop ze er toch zo lekker uit ziet en heel sympathiek lacht, vorig jaar eens een half uurtje betaald voor haar.
Maar wat een absolute ramp was dat !!!
Na ca. 20 minuten duwde ze mij van zich af en zei dat de tijd op was.
Ik ben zo razend op haar dat ik sedertien weiger nog te komen als sara er is, zelfs niet als mijn favorietjes er zijn.
Die b***h brengt EA dus niet alleen geld op, maar kost hen ook geld (en ook klantjes denk ik dan).
Ik heb 50 € verkwanseld aan haar, maar heb zeker al 1.000 € elders uitgegeven omdat zij daar was.
Meisjes die geen sex willen hebben met onbekende mannen moeten niet in een bordeel gaan werken.
Dumpen die handel !
Sara dook begin 2022 voor het eerst op in l'amazonia/casa brugge.
Ze was daar 1 of mss 2 weekjes en sedertdien nooit meer daar.
Nadien ook nog bij massage elke in de limburg en onlangs bij relexdreams.
Good to know... heb nog nooit voor haar gekozen omdat ze bij de voorstelling me gewoon niet aanstond. maar er wegblijven als ik met eentje een slechte ervaring heb... dan straf ik vooral mezelf.Verleid door sara's selfies waarop ze er toch zo lekker uit ziet en heel sympathiek lacht, vorig jaar eens een half uurtje betaald voor haar.
Maar wat een absolute ramp was dat !!!
Na ca. 20 minuten duwde ze mij van zich af en zei dat de tijd op was.
Ik ben zo razend op haar dat ik sedertien weiger nog te komen als sara er is, zelfs niet als mijn favorietjes er zijn.
Die b***h brengt EA dus niet alleen geld op, maar kost hen ook geld (en ook klantjes denk ik dan).
Ik heb 50 € verkwanseld aan haar, maar heb zeker al 1.000 € elders uitgegeven omdat zij daar was.
Meisjes die geen sex willen hebben met onbekende mannen moeten niet in een bordeel gaan werken.
Dumpen die handel !
Sara dook begin 2022 voor het eerst op in l'amazonia/casa brugge.
Ze was daar 1 of mss 2 weekjes en sedertdien nooit meer daar.
Nadien ook nog bij massage elke in de limburg en onlangs bij relexdreams.