Sponge Bob
Stamgast
Is het niet zo dat ze regelmatig switchen tussen beide adressen?Waar zit Andrea exact? Staat al geruime tijd op site Kontich en Temse tegelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs het niet zo dat ze regelmatig switchen tussen beide adressen?Waar zit Andrea exact? Staat al geruime tijd op site Kontich en Temse tegelijk.
Die indruk had ik ook, ja!Is het niet zo dat ze regelmatig switchen tussen beide adressen?
Is het niet zo dat ze regelmatig switchen tussen beide adressen?
Maar wij nog geen recensie van jeManuela heb ik al gehad
Voor mij is er nog altijd een groot verschil tussen een chatbox en een Review site.Wie zoekt die vind![]()
Is verplicht is toch normaalKun je daar ook vooraf en erna douche bij EA?
Zag het nergens staan. Dus dacht vraag het even. Heb nog net geen douche in de vrachtwagen. Maar van de week ff een parkeerplaats vinden daar dan.Is verplicht is toch normaal![]()
Kan, wel even 5€ betalenKun je daar ook vooraf en erna douche bij EA?
Nee ,zeker niet gestopt.Nog altijd geen mila gezien gestopt?
Amai, heb jij aandelen? Zie dat ze er is...Nog altijd geen mila gezien gestopt?
Een topper!is mila de moeite
een vurig ding
Heeft er al iemand die sol,lana ,leyla of lucia geprobeerd?
Zien er wel 4 mooie dames uit maar weet niet dewelke te kiezen. Hoop dat iemand deze al heeft bezocht wang zie nog nergens een recensie staan?
Kan ook eventueel een privé bericht sturen als je wil.
Alvast dank.
Vind ik ook wel.Die Lana lijkt me te mooi om waar te zijn.
Iemand die kan bevestigen of het in real life ook zo'n bom is?
Hallo, ik heb zaterdag telefonisch contact opgenomen met Lana. Toen ik daar aankwam, merkte ik dat de locatie beter was dan die in het bos. Laten we het over Lana hebben: ze is een lief, mooi meisje en ze heeft een geweldige tijd gehad in de gekkenkamer. Kusjes op haar lichaam, ze heeft een prachtig lichaam, hele mooie borsten, je kunt de keizersnede zien, niets storends. Zonder zuigen, op de lippen kussen, zonder Frans en mij met haar kutje laten spelen. De seks werd gevolgd door lichte kreunen en een bubbel van sperma. Voor mij was het niets bijzonders, maar voor het eerst had ze misschien haar bedenkingen. Een cijfer uit 10 is een 7. Fijne dag!Heeft er al iemand die sol,lana ,leyla of lucia geprobeerd?
Zien er wel 4 mooie dames uit maar weet niet dewelke te kiezen. Hoop dat iemand deze al heeft bezocht wang zie nog nergens een recensie staan?
Kan ook eventueel een privé bericht sturen als je wil.
Alvast dank.
Ik heb haar zelf nog niet gezien, maar ik zou graag willen weten of iemand haar al eens heeft uitgeprobeerd!Iemand ervaring met Andrea ziet er zeer lekker uit?
Alvast bedankt Eric voor jouw berichtje.Hallo, ik heb zaterdag telefonisch contact opgenomen met Lana. Toen ik daar aankwam, merkte ik dat de locatie beter was dan die in het bos. Laten we het over Lana hebben: ze is een lief, mooi meisje en ze heeft een geweldige tijd gehad in de gekkenkamer. Kusjes op haar lichaam, ze heeft een prachtig lichaam, hele mooie borsten, je kunt de keizersnede zien, niets storends. Zonder zuigen, op de lippen kussen, zonder Frans en mij met haar kutje laten spelen. De seks werd gevolgd door lichte kreunen en een bubbel van sperma. Voor mij was het niets bijzonders, maar voor het eerst had ze misschien haar bedenkingen. Een cijfer uit 10 is een 7. Fijne dag!