Recensie Emma, Spalbeek/Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

niebelangrijk

Newbie
1
08/02/25
0
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emma-hott-skinyy-blonde.html
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste keer langs geweest bij Emma. Contact via WhatsApp.
160 1uur met condoom, 300 zonder.

Ik opteerde voor 1 uur met condoom en vermelde dat ik graag GFE kreeg. Ze reageerde dat dat 300 zou kosten. Tongzoenen en beffen zogezegd erbij. Onderhandeld naar 210.
Op haar foto's is ze zeer sexy gekleed, toen ze de deur open deed stond ze in haar pyjama. Haren opgestoken. Contact was droog, het is duidelijk dat ze dit niet met plezier doet. Ze zegt van Finland te zijn maar vermoed eerder Oostblok. Knap gezichtje maar een lach heb ik er niet op zien verschijnen gedurende mijn bezoek.

Douchen moest ik niet maar had me thuis reeds opgefrist. Het deken op het bed rook naar zweet geur van vorige klanten, op haar hygiëne kan ik weinig aanmerken. Beetje vettig haar maar goed. Denk dat ze 24/7 op dat kamertje zit om op korte tijd zoveel mogelijk te verdienen en dat is ook te merken aan de service.

Rubbertje erover en ze begon met tegen goesting wat te pijpen. Rap overgeschakeld naar beffen. Weinig reactie van haar kant. Er zat precies veel haast achter. Overgeschakeld naar missionaris wat aan haar tetjes gezogen, tepeltjes werden snel stijf. Ze bleef haar hand tussen haar foef en mijn lul houden. Ik vroeg of die weg kon maar ik was zogezegd te groot geschapen. Ben gemiddeld geschapen.

Dan gevraagd of ze on top wou, maar dat zag ze niet zitten... doggy stelde voor. Eens doggy zelfde verhaal met haar hand.

Kussen is er uiteindelijk niet van gekomen, denk dat ik na 25min terug buiten was. Al bij al niet voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan