damestester
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Dan maar gelijk door naar de buurvrouw van Sofia, Emma. Ze zeg er heel leuk jong uit, knap gezichtje, slank, donker haar, lichtgekleurde huid. Maar al in de lift vertelde ze dat ze twee dochters heeft, later liet ze me ook foto's zien en zei "ik doe dit werk alleen tijdelijk om wat geld voor ze te verdienen. Ik ben single, trouwens". Ok! Ze was erg allergisch, waarschijnlijk voor het stof in de kamer. Ze zei dat ze nog maar een paar weken hoer was.
Maar zelf werd ik niet blij natuurlijk, had ik toch weer een milf uitgezocht. Ze deed alleen haar slipje uit, dus ik begreep de boodschap - slappe tieten, dus die zie ik idd liever niet. Ze bleef maar kletsen, ook tijdens het pijpen en neuken zelfs. Ze was erg vrolijk. Haar kont was niet echt strak. Pijpen was ok, neuken ook ok, wel een beetje geurende kut.
Een vrolijke, knappe milf, maar niets voor mij. #1442
Maar zelf werd ik niet blij natuurlijk, had ik toch weer een milf uitgezocht. Ze deed alleen haar slipje uit, dus ik begreep de boodschap - slappe tieten, dus die zie ik idd liever niet. Ze bleef maar kletsen, ook tijdens het pijpen en neuken zelfs. Ze was erg vrolijk. Haar kont was niet echt strak. Pijpen was ok, neuken ook ok, wel een beetje geurende kut.
Een vrolijke, knappe milf, maar niets voor mij. #1442