Hoi wie heeft er ervaring met Emma uit Roosendaal?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoi ik zit ook al een tijdje te twijfelen om haar te bezoeken. Is zij 100% Nederlands?Hi Eira,
Ik ben gistermiddag een half uurtje bij haar geweest. Lief meisje als je van echt dik houdt. Beetje armoedig appartement waar ze ontvangt. Haar diensten zijn goed laat zich zonder condoom neuken als je wilt ik wilde dit niet. Zoent lekker en is goedkoop (30/60euro).
Klinkt goed. Wel herhalings gevaar dan? En inderdaad is ze 100% Nederlands of?Hi Eira,
Ik ben gistermiddag een half uurtje bij haar geweest. Lief meisje als je van echt dik houdt. Beetje armoedig appartement waar ze ontvangt. Haar diensten zijn goed laat zich zonder condoom neuken als je wilt ik wilde dit niet. Zoent lekker en is goedkoop (30/60euro).
En hoe was het? En hoe was ze?Ik heb straks een date met haar ben erg benieuwd. Ik zal straks me ervaring met haar delen met jullie
Ik ben er vorige week nog geweest dus ik denk het niet.Haar adje is inmiddels verdwenen... Iemand een idee of ze is gestopt?
Oké dat is mooi dat ze weer aan het werk is. binnenkort maar weer eens langs gaan dan.Ik heb dit weekend een berichtje van haar gehad dat ze ziek was en nu weer aan het werk is.
Kan je haar uiterlijk beschrijven?Hi Eira,
Hoe zag zij eruitZou ze nog wel werken? Heb al bijna een jaar geen eadvertentie meer van haar gezien. Mij leek ze op zich ook wel wat.