Dinsdag nog eens gaan wandelen in Gent. De werken aan den "boulevard" beginnen te vorderen en het is terug aangenamer vertoeven.
Ik ging nog eens bij deze Emma binnen en ik was aangenaam verrast!
Ze ziet er beter uit. De acne in haar gezicht is weg en ze is precies een paar kilootjes vermagerd. Haar haren waren mooi opgestoken in een dot.
Ze droeg een string met tijgerprint en een bijhorend bikinitopje en ze liep op sexy high heels.
"Wat een kontje!
", dacht ik, toen ik achter haar aanliep en haar volgde richting de speelkamer...
Toen ik in mijn boxershort voor haar stond, deed ze teken met haar vingertje dat ik die ook mocht laten zakken.
Mijn soldaat stond al op halve sterkte en verdween in haar mondje voor een "grondige orale dienstverlening."
Ze kan pijpen zoals geen ander en de zuigkracht is zo hoog dat ik haar gerust "Emma Dyson" als bijnaam zou durven geven...
Naar de naam van het bekende stofzuigermerk.
Na deze fenomenale blow-job volgden er nog 2 standjes en kon ik handmatig klaarkomen
waarbij ze de spanning perfect wist op te bouwen.
Deze dame hoort thuis in het rijtje van de toppers van Gent en wie haar het nodige respect geeft, zal een top-service terug krijgen!
Groeten,
Window Shopper