Recensie Emma, privat bei Sara Würselen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilebeer40

Wandelaar
54
23/07/23
52
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijk half uurtje gehad met Emma. Ze is nog niet zo ervaren als dvp, maar ze doet goed haar best! Nog altijd maar 60 euro voor half uurtje inclusief pijpen zonder condoom in dit privé huis!

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Te mijden meid. Ik had de keuze tussen Ola (oma) of een andere meid die totaal geen uitstralijg had. Emma zag er goed uit dus toch maar gedaan. Geen kussen of tz, pijpen zonder passie en met condoom. Uiteindelijk maar afgemaakt in doggie. Gelukkig maar halfuur gepakt. Na twintig minuten klaar ermee. Wat mis ik Anna!

Vanmiddag even langsgegaan bij Sara. Ik had maar 2 opties dus gekozen voor Emma.
Ik had een lange week achter de rug dus gekozen voor 45 min en haar gevraagd voor ontspannen langzame sessie. Betaald en even onder de douche. Bij terugkomst kreeg ik een wat sprudelwasser aangeboden en lag ze al naakt klaar op bed.
Ze kwam lekker naast me liggen en vertelde dat ik me niet moest stressen en ze ging het wel oplossen. Heerlijke zachte massage met tepels likken en tongzoenen. Daarna pijpen zonder, niet met volle overgave maar prima waarbij de zak ook fijn verwend. Toen 69, erg fris en lekker kutje. Ze kwam, volgens haarzelf dan, heerlijk klaar. Nouja ze was ook goed nat dus over naar doggy en afgemaakt in missio.

Lieve meid, beetje onervaren maar ze doet erg goed haar best om het je naar je zin te maken. Al met al niet de beste ervaring maar een prima avontuurtje om de week af te sluiten, zeker voor dat bedrag!

Terug
Bovenaan Onderaan