Gaanmetdiebanaan
Newbie
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emma-laqueen-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Al een eindje deze vrouw in de gaten gehouden op Redlights maar lang gewacht om een bezoekje te brengen omdat niemand hier langsgeweest was.
Om te beginnen, het is zeker geen slecht meisje, ze doet alles wat je vraagt maar dat is het dan ook. Ze ligt daar gewoon, stil, geen gekreun, niks. Zoenen kan ze goed, maar ze heeft wel zo'n typische rokersadem en als niet-roker is dit toch wel een afknapper. Pijpen doet ze zonder condoom en kan ze wel redelijk goed.
Ik had betaald voor een half uur en ben na 20 minuten het terug aangezet, het hele gebeuren was echt wel awkward, we hebben misschien in totaal 5 zinnen gesproken. Ze kijkt je constant aan maar zegt niks en je moet ze ook constant vertellen wat ze moet doen. Daar heb ik op zich geen probleem mee maar, voor betaalde sex verwacht ik toch wat meer initiatief.
Voor mij alvast geen herhalingsgevaar.
Om te beginnen, het is zeker geen slecht meisje, ze doet alles wat je vraagt maar dat is het dan ook. Ze ligt daar gewoon, stil, geen gekreun, niks. Zoenen kan ze goed, maar ze heeft wel zo'n typische rokersadem en als niet-roker is dit toch wel een afknapper. Pijpen doet ze zonder condoom en kan ze wel redelijk goed.
Ik had betaald voor een half uur en ben na 20 minuten het terug aangezet, het hele gebeuren was echt wel awkward, we hebben misschien in totaal 5 zinnen gesproken. Ze kijkt je constant aan maar zegt niks en je moet ze ook constant vertellen wat ze moet doen. Daar heb ik op zich geen probleem mee maar, voor betaalde sex verwacht ik toch wat meer initiatief.
Voor mij alvast geen herhalingsgevaar.