Julia stond nog op mijn wishlist, dus gisteren heb ik de stoute schoenen aangetrokken. App-contact ging vlot en was over & weer duidelijk, haar Engels is goed, je kunt een goed gesprek met haar hebben, ze is lekker relaxed en hygiëne is ook goed. Na binnenkomst was het ijs snel gebroken en ik merkte dat Julia er ook werk van maakt om een fijn & gezellig uurtje te hebben. Wow, als je het over skinny, sexy, een heerlijk strak poesje, knappe girl next door, naturel, meegaand, actief & intelligent hebt, dan mag de jongedame Julia er m.i. zeker wezen...
Tijdens de seks moedigde ze me ook flink aan om lekker diep te stoten, zo hoor en voel ik het graag, dat was dit geile uurtje dus zeker waard…
Eenmaal op bed hingen we voordat ik het wist aan elkaars lippen en verkenden we elkaars lichaam. Julia gaf me met een geile blik een zeer fijne BJW, dat met goed opbouwend tempo en langzaamaan steeds dieper. De weg vervolgde zich met 69 en genoot ik van haar heerlijk strakke en gladde pruim. Even later kroop Julia op me en ging ze tijdens cowgirl in verschillende houdingen zéér geruime tijd flink tekeer. Daarna hebben we nog in diverse andere posities geneukt, met tussendoor innig tongzoenen, genieten van haar subtiele cupje A en haar geile blik. Op sommige momenten schroefde ikzelf het tempo wel iets omlaag om langer te kunnen genieten, ook door de standjes af te wisselen met orale verwennerij. Na zeer geruime tijd was het hoogtepunt in flat iron als één van mijn favo standjes onvermijdelijk…
Een tweede ronde zat er niet echt meer in na deze lange stoeipartij, ik was wel enigszins opgebrand. Naderhand hebben we nog even gezellig gekletst en sloot Julia af met een korte massage, ook dat kon geen kwaad na deze work-out.
Pluspunten voor Julia: een lieve/kalme/open persoonlijkheid, m.i. intelligent, geen overdreven opsmuk, lekker innig tongzoenen, doet met overgave actief mee, geen overdreven acteerwerk en geen moeite met een maatje groter. Ik kan hiermee eigenlijk geen minpunten benoemen, hoewel ze niet zo happig was om mijn ballen te bewerken en het kacheltje in de kamer inderdaad wel een paar graden lager had gekund. Echter, dat deed niets af aan de algehele pret en opwinding! Na een uurtje pakte ik mijn biezen terwijl ik nog even terug dacht aan haar fijne skinny lichaam en stapte ik met een voldaan gevoel weer de auto in. Stoeipoesje Julia krijgt toch wel een plek op mijn lijstje, voor mij klopt het plaatje, en ik geef haar maar al te graag weer eens wat melk…