• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Emma, Inge’s privé, Berchem 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dukkiet

Wandelaar
Forumpionier
62
20/07/21
30
6
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerder onverwacht binnengekomen omdat ik gelezen had dat er jongere en slankere dames waren. Was er nog nooit geweest omdat ik nooit echt foto's zag die me deden 'verlangen'.
Ik werd binnengelaten door Inge en ze vroeg me even te wachten omdat er twee dames zouden vrijkomen. Ik moet zeggen dat Emma er voortreffelijk uitziet en super sympathiek is.
Bovendien weet ze hoe de dingen marcheren.
Ik ga terug. Heel zeker.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/inge-52/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze nieuwe aanwinst bij Inge bezocht en ik heb het me niet beklaagd.
Emma is een mooie donkere verschijning.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was eigenlijk gedaan voor en trio maar dat ging niet omdat andere dames bezig waren maar toen Emma haar eigen kwam voorstellen was ik toch wel onder de indruk van haar poep die alleen zwarte Dames zo achteruit kunnen steken . Noa die was volledig naakt toen ze zich kwam voorstellen maar ik was al verkocht. Nu is alles wel aanbod gekomen maar tongzoenen zat er niet in en ik mocht ook maar 1 standje doen en bij het beffen had ik de indruk dat ze zich niet recent had gewassen maar voor de rest viel ze best mee en ik denk dat we hier wel met een milf te doen hebben. Maar volgende keer toch is noa gaan prikken. Nu het huis zelf voelde ik me toch wel aan mijn lot overgelaten ik moest het zelf maar uitzoeken en ik ga me der toch moeten overzetten dat een 1 uur uiteindelijk maar 45 min is en dit is niet enkel dit huis .
 
Ik was eigenlijk gedaan voor en trio maar dat ging niet omdat andere dames bezig waren maar toen Emma haar eigen kwam voorstellen was ik toch wel onder de indruk van haar poep die alleen zwarte Dames zo achteruit kunnen steken . Noa die was volledig naakt toen ze zich kwam voorstellen maar ik was al verkocht. Nu is alles wel aanbod gekomen maar tongzoenen zat er niet in en ik mocht ook maar 1 standje doen en bij het beffen had ik de indruk dat ze zich niet recent had gewassen maar voor de rest viel ze best mee en ik denk dat we hier wel met een milf te doen hebben. Maar volgende keer toch is noa gaan prikken. Nu het huis zelf voelde ik me toch wel aan mijn lot overgelaten ik moest het zelf maar uitzoeken en ik ga me der toch moeten overzetten dat een 1 uur uiteindelijk maar 45 min is en dit is niet enkel dit huis .
Wel een beetje een warrig verhaal!

Bedoel je nu dat Emma eigenlijk geen uur sex aankon en dat je 'maar 1 standje kon doen?
En... iemand waarvan je de leeftijd 18-25 zet... en je dan denkt met een milf te doen hebben??
 
Laatst bewerkt:
Wel een beetje een warrig verhaal!

Bedoel je nu dat Emma eigenlijk geen uur sex aankon en dat je 'maar 1 standje kon doen?

En... iemand waarvan je de leeftijd 18-25 zet... en je dan denkt met een milf te doen hebben??
Stiemen buik en borsten . Ik ben er zeker van dat ze geen volledig uur haar aandacht kan geven en als ze 10 minuten te laat op de kamer komt en na 30 min er een eind aan maakt en na 1 standje vroeg ze al om terug te pijpen terwijl ik al had gevraagd voor een ander standje
 
Stiemen buik en borsten . Ik ben er zeker van dat ze geen volledig uur haar aandacht kan geven en als ze 10 minuten te laat op de kamer komt en na 30 min er een eind aan maakt en na 1 standje vroeg ze al om terug te pijpen terwijl ik al had gevraagd voor een ander standje
Bedankt voor de waarschuwing! bespaart me alvast een trip naar Berchem...
 
Stiemen buik en borsten . Ik ben er zeker van dat ze geen volledig uur haar aandacht kan geven en als ze 10 minuten te laat op de kamer komt en na 30 min er een eind aan maakt en na 1 standje vroeg ze al om terug te pijpen terwijl ik al had gevraagd voor een ander standje
Begrijp het niet. 110 euro is prijs voor 45 minuten bij Inge's privé. Je lijkt niet tevreden maar geeft toch 5 sterren. Persoonlijk ben ik steeds tevreden van de service bij Inge en haar dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan