Recensie Emma, Deventer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TinusNL

Newbie
10
10/06/24
5
1
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9949711-emma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had afgesproken met een andere dame die helaas opeens niet meer reageerde. Aangezien ik echt zin had die avond snel een aantal transen geappt. Emma reageerde direct en 30 minuten later stond ik aan de deur van een rijtjeshuis. Emma deed open en nam me mee naar haar kamer.
Emma is de dame van de foto's, al vond ik haar gezicht wel wat mannelijker dan op de foto's. Hier borsten zijn heel groot en hard. Ze is aardig en spreekt redelijk goed Engels.
Na elkaar wat te hebben opgewarmd heb ik haar op bed gepijpt. Ze werd lekker hard, een behoorlijk formaat en best dik. Ze heeft mij doggy genomen, gevolgd door missio waarbij ik mezelf heb klaar getrokken.
Ik kon douchen en na wat napraten tijdens het aankleden stond ik een kleine 30 minuten later weer buiten.

Het huis wordt duidelijk maar voor 1 ding gebruikt. Ik vermoed dat er meerdere meiden ontvangen omdat ik even moest wachten met de douche te verlaten.

Al met al een prima date, toch ga ik volgende keer op zoek naar een wat kleiner geschapen dame. Het diepe stoten is toch wat gevoelig bij mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan