- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/weert/539853-emma
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Zo is het leven mooie slanke Emma.
Mooie slanke nederlandse jonge dame.Ben gek op sex en weet hoe ik jullie moet verwennen.C'est la vie een vernieuwd privehuis in Limburg! afslag 40 bij de A2 Een klas...
www.kinky.nl
Emma voor het eerst bezocht, (eigenlijk niet eerder opgevallen/gezien op Kinky.nl,) massage eerder vandaag nam onvoldoende "spanning" weg en zodoende m'n heil elders gezocht.
Regionaal "gerecht" dus eigenlijk.
Als eerste valt op dat de foto's haar geen recht doen, meisje is echt mooier en slanker dan wat je op de advertentie ziet, geen onprettige verrassing dus.
Date zelf was goed te noemen ondanks, of dankzij? haar gebrek aan initiatief! Dat liet ze geheel aan mij om in te vullen, zoenen ging wel meteen als eerste goed.
Ook aangegeven waar ik vooral van hou en hoe ik dat graag zie ingevuld worden.
Ze liet zich na een 10-tal minuten zoenen/aftasten uitgebreid oraal en manueel verwennen, kreeg/zag goede/gewenste respons hoewel ze zelf (vrijwel) stil bleef, stille genietster?? Liet ze zich ook lang welgevallen, vond het zelf na een poosje toch beter om in 69 over te gaan waarop ik een lekker sensuele, langzame en lekkere pijpbeurt kreeg, helaas "buiten beeld".
Liep blijkbaar een alarm af wat aankomend einde aangaf dus al 50 minuten in touw geweest? Time flies........,
Wel nog tijd voor een condoom en 1 standje, zij on-top en wat ik al gevoeld had klopte, poesje is érg strak, enige voorzichtigheid met binnenkomen was nodig maar lukte wel, voor het eerst blij met het condoom anders was ik meteen afgegaan vermoedelijk. Nu nog even kunnen genieten, ondertussen nog lekker zoenend naar finish gewerkt die ook niet uit kon blijven......, goed/heftig orgasme was mijn deel en nog net binnen de tijd.
Heel goede ervaring dus, het gegiechel na opmerkingen of vragen had ook zo z'n charme, dame is echt geen onervaren puber, klonk soms wel beetje zo.
Herhaling gaat er zeker wel komen, zal dan ook meer initiatief bij haar leggen.