Recensie Emma, Antwerpen, Vingerlingstraat 6/1 (dag) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij een inspiratieloos weinig pratend meisje met niet bijzondere service, en ook nog 50bextra vroeg voor beffen, wat dan een no go voor mij is, ze was bij raam ook bang dat ik te groot geschapen zou zijn??
Mogelijk heeft Juilana al met haar over U gesproken voor Uw bezoek. Die 2 zijn heel close.
Bij het raam had ze met het smoesje over te groot geschapen al gewaarschuwd, dat het vermoedelijk een formeel bezoekje (zonder interesse) zou worden.
Aan haar borsten mankeert niets, maar als je bijna altijd SM-meiden met siliconentoeters bezoekt, dan verandert je kijk op normale naturelle tietjes.
Mijn (50 Euro) bezoekjes zijn altijd heel relaxed. (Ze had al non-verbale info gekregen van VGL 6/3).
Vooral als ze staat te dansen achter haar raam, denk ze positief over haar job.
En wil ze haar beste service geven.

Laatst bewerkt:
Ik bezoek amper sm dames met siliconen borsten, en juliana kende ik toen nog niet en er zijn zat andere mannen die Emma ook niet bijzonder vinden. Zoals met alle beschreven dames hier, iedereen kan een andere beleving hebben, waarom ontstaan in het Vlaamse gedeelte daar zo vaak discussie over in recensie topics? Laat ieder gewoon zijn beleving en ervaring opschrijven, daar is het forum voor. By the way oa Tania van VT en Ambra van SS29 zijn of waren mijn favorieten en die hebben kleine borsten cup A

Ik bezoek amper sm dames met siliconen borsten, en juliana kende ik toen nog niet en er zijn zat andere mannen die Emma ook niet bijzonder vinden. Zoals met alle beschreven dames hier, iedereen kan een andere beleving hebben, waarom ontstaan in het Vlaamse gedeelte daar zo vaak discussie over in recensie topics? Laat ieder gewoon zijn beleving en ervaring opschrijven, daar is het forum voor. By the way oa Tania van VT en Ambra van SS29 zijn of waren mijn favorieten en die hebben kleine borsten cup A
Johnny, U heeft haar al lang geleden bezocht, toch vindt U het nu nog nodig, om Uw minder positieve beleving te vermelden.
De kracht van een forum is, als recensies vers van het mes zijn!
U bezoek amper SM dames met siliconen, ik zal Uw wandel-info op een ander forum dus blijven volgen.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen week ook eens bij Emma binnengesprongen. Ze zat redelijk ongeïnteresseerd achter haar raam, maar vond het wel een mooie dame dus toch maar geprobeerd…

Zonder veel woorden zette ze zich al op bed om eraan te beginnen, maar ik gaf aan dat ik haar eerst eens goed wou vastnemen, en dat liet ze goed toe. Ze heeft me dan lekker gepijpt terwijl ze op bed lag en ik rechtstond ernaast: heerlijk zicht om mijn lul zo in haar mondje te zien schuiven :). ik kon ook overal lekker aanzitten: ze heeft echt wel een lekker lichaam. Daarna nog missionaris en doggy lekker geneukt waarbij ze goed meewerkte en ben heerlijk klaargekomen.

Herhalingsgevaar? ik denk wel dat ik nog terugga … het was geen unieke beleving, maar wel lekker en ik heb het gevoel dat ze wel wat meer kan loskomen als je ze wat vaker bezoekt.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Emma is in de dagshift voor mij zeker één van de knappere dames. Het is geen spraakwaterval, beetje introvert maar wel vriendelijk, dat is het belangrijkste. Haar borsten zijn misschien niet super stevig maar nu ook niet slap, gewoon normaal eigenlijk, ik vond ze leuk.
Verder een aangenaam bezoek waarbij ze haar best deed. On top misschien zelfs net iets te veel, dat was me wat te hevig. Normal position werkte beter.
Je krijgt bij Emma waar voor je geld. Ze is zonder meer de moeite waard. Toch voel ik niet meteen de drang om haar regelmatig te gaan bezoeken...

Vorige week nog eens langs Emma Vingerlingstraat 6/1 geweest. Wat is ze toch een mooie brunette, één die graag ingaat op je wensen, zolang ze redelijk zijn. Ik vind nog altijd dat ze één van de beste blowjobs geeft in het Schipperskwartier. Je merkt ook aan haar dat ze graag pijpt. Ze heeft er dan ook een geweldig mooi gezichtje voor. Het harde neuken vind ze soms wat minder, ze houd lieve de controle over het on-top, waar ze als een hevige ruiter je berijden zal. Rechtop staand met één been op bed doet ze ook graag. Ze is een echt fijne meid, hoor! Maar ze moet je soms beter leren kennen en vertrouwen.

Terug
Bovenaan Onderaan