WHEM Emma & Anna, Spalbeek? Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wegblijven !! - afspraak maken ging goed maar voor de rest was het hopeloos. Dames lijken al niet op foto's (eentje is klein fijn - andere is vrij mollig).
Indien je Russsich kent kan je misschien wat beter afspreken wat je verwachtingen zijn maar niets van de mogelijkheden aangegeven op redlights zijn mogelijk. Ook mijn wensen die ik had doorgegeven via whatsapp waren blijkbaar niet goed begrepen.
Ondanks alles aanwezig is (badkamer) is het wat opfrissen met vochtig doekje. Ik had nog extra gevraagd achter tongzoenen -wat volgens hen geen probleem zou zijn - maar in de praktijk was hier weinig van te merken. Ze hadden aangegeven geen lesbische trio te doen maar dat ze elkaar helemaal niet aanraken was wel niet de afspraak.
Snel even pijpen zonder CD en dan even aangeven dat cim extra kost terwijl 1u reeds 400€ kost.
Op basis van advertentie had ik wat avontuur verwacht en 2 dames die van aanpakken zouden weten maar dat ze zo passief zouden zijn had ik echt niet verwacht. Komt er nog bij dat ze tegen elkaar in Russisch bezig zijn wat toch ongemakkelijk gevoel geeft.

Kan dus enkel maar adviseren om hier weg te blijven en je geld aan iets anders te spenderen...

Terug
Bovenaan Onderaan