Recensie Emma, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
630
06/12/21
1.082
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1651771-emma
Totale kosten (in euro)
200
Op de foto's van Emma is net genoeg te zien om te vermoeden dat er een hoop moois bij haar te halen valt. Ze zit in een prima anoniem en net appartement waar ze het rijk alleen heeft. Emma is een Argentijnse die in Spanje woont en als bijverdienste naar NL hopte. Een beetje schuchter bji de eerste momenten, maar dat duurde maar heel kort. Met haar mooie donkere ogen vraagt ze vriendelijk om haar centjes en daarna of we in de woonkamer blijven of naar de slaapkamer gaan. Laten we maar eens in de woonkamer blijven, die bank ziet er prima comfortabel uit.

Het zoenen begint wat afstandelijk, maar ze laat zich verleiden en langzaam maar zeker glijden we in een verstrengeling van jewelste. Ze pijpt met geduld en daalt op eigen initiatief af naar de ballen en zelfs een stuk lager. Wat een welkome verrassing! Ik laat me uitgebreid verwennen en ze toont geen aanstalten om te stoppen. Om te voorkomen dat het feest vanuit mijn kant te snel stopt, leg ik haar op de bank en lik haar een half uur lang aan alle kanten drijfnat. Ze kan er geen genoeg van krijgen, niet normaal wat een kletskliederigheid, de bank is zeiknat.

Het neuken is even gepassioneerd en uitvoerig. Enkel een robot kan dit nog langer volhouden en ze laat me uitgebreid in haar komen. We puffen uit en ze stelt voor om samen onder de douche te stappen. Het feest begint daar bijna opnieuw, al zijn we al een half uur over de tijd.

Ik loop de deur uit en weet 1 ding zeker: hier kom ik terug

Terug
Bovenaan Onderaan