WHEM Emily, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
is niet veel bijzonders ..thaise dame..al vraag ik me ook af of ze niet omgebouwd is.. behoorllijk groot en grove.. aardig buikje... gezicht is niet verkeerd ook niet echt knap... pijpen redelijk maar is ze ook niet echt fan van... al snel kwam condoompie er aan te pas... net iets beter als een raambezoek... voor 100 euro half uurtje effe snel kan je het een keer doen.. maar voor mij geen herhalingsgevaar

ontvangt in een aftandse flat in berg en dal..die ze voor een paar dagen gehuurd zal hebben

Pfff bedankt voor je recensie....ik weet niet wie jij bij de ramen Bezoekt....maar als ik mijn vaste dames 100 euro geef is mijn ervaring veel beter dan wat jij beschrijft.
Gezien de meeste mannen e'en dag moeten werken voor 100 euro....mag je er wat blijer vandaan komen

Pfff bedankt voor je recensie....ik weet niet wie jij bij de ramen Bezoekt....maar als ik mijn vaste dames 100 euro geef is mijn ervaring veel beter dan wat jij beschrijft.
Gezien de meeste mannen e'en dag moeten werken voor 100 euro....mag je er wat blijer vandaan komen
ik bezoek geen ramen maar het risico is er dat het beetje zonde geld is maar ja ..risico's moet je nemen in het leven toch en je hebt gelijk 100 euro daar moeten velen hard voor werken ... hebben ze snel verdient die dames

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan