pleaserlovertje
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/paula-1910
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
buuh beter ergens anders gegaan...
had normaal kwart voor 2 afspraak maar bij aankomst mocht ik niet binnen... ze zei kwartier wachten... uiteindelijk een uur later mocht ik wel binnen. had afspraak voor uur maar dat kon niet want teveel appointments... halfuur dus 100 ipv 150 voor uur. hou er normaal van me tijd te nemen en de dame te plezieren... normaal was tongzoenen geen probleem... maar dat mocht nu niet!
beffen... ze had van die doekjes gebruikt en daar smaakte het ook naar... etje bah... daarna wat vingeren... maar mijn pik was zoveel beter... naja geen half uur bezig geweest dus
wel mooie lieve sociale verschijning maar geen herhalingsgevaar
had normaal kwart voor 2 afspraak maar bij aankomst mocht ik niet binnen... ze zei kwartier wachten... uiteindelijk een uur later mocht ik wel binnen. had afspraak voor uur maar dat kon niet want teveel appointments... halfuur dus 100 ipv 150 voor uur. hou er normaal van me tijd te nemen en de dame te plezieren... normaal was tongzoenen geen probleem... maar dat mocht nu niet!
beffen... ze had van die doekjes gebruikt en daar smaakte het ook naar... etje bah... daarna wat vingeren... maar mijn pik was zoveel beter... naja geen half uur bezig geweest dus
wel mooie lieve sociale verschijning maar geen herhalingsgevaar