Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenaha dat is ietsAfgaande op de foto's werkte deze Emily vroeger in de Massagerie. Het lijkt erop dat ze nu zelfstandig werkt. Heb ooit het genoegen gehad door haar onder handen genomen te worden. Is een klassevolle, zeer mooie dame, die je heerlijkt laat genieten. Heb haar advertentie ook net ontdekt en ga haar zeker binnenkort nog eens een bezoekje brengen.
Thanks master! Heb haar enkele jaren geleden eens meegemaakt. Was benieuwd hoe ze het vandaag doet.Ik ben er in het verleden bijgeweest. Voor mij eigenlijk een van de betere masseuses van Antwerpen. Ze werkte vroeger idd in de Massagerie. Ze doet ook meer (pzc, plassen), maar aan een meerprijs natuurlijk. Haar aanraken tijdens de massage is wel een beetje taboe want ze deed mijn hand wel elke keer weg, maar goed. Ook een mooie kamer en zeer verzorgde douche. Ze is wel bereikbaar, maar het is idd moeilijk om een afspraak te regelen omdat ze het zeer druk zou hebben.
hoe ze het vandaag doet?Thanks master! Heb haar enkele jaren geleden eens meegemaakt. Was benieuwd hoe ze het vandaag doet.