- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/heerlijke-japanse-massage-met-body-2-body-aan-jou-huis.html
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Speciale Actie Oktober ! Heerlijke B2B Massage
. Laat jezelf onvergetelijk ontspannen door deze affectionele goedlachse vlaamse blondine in Tessenderlo . Geniet van een sensationele
old.redlights.be
Mede naar aanleiding van de reeds bestaande recensie en haar leuke advertentie contact gezocht met deze mooie jongedame.
Reactie op WA berichtje liet, door omstandigheden, even op zich wachten maar daarna was communicatie vriendelijk en duidelijk.
Ik was eigenlijk vooral geïnteresseerd in het "Japans masseren" aangezien ik daarmee geen ervaring heb en er eigenlijk ook niks expliciets over kon vinden.
Ze zou me verrassen zei ze dus vooruit, date aantal dagen vooruit gepland en gevraagd voor 1,5 uurtje, lekker ruim de tijd nemen dus.
Vandaag was het dus zover, uur van de waarheid......, nogmaals gevraag hoe en wat met die 1,5 uur, reactie was dat ze sowieso altijd ruim de tijd nam, was dus niet nodig om voor 1,5 uur te boeken, werd gewone uurprijs (€120,-) met mogelijke uitloop. Klonk iig al helemaal super dus was nieuwsgierig naar hoe ze het ging inkleden.
klein uurtje rijden voor mij maar bleek het zeker waard, leuk hotel bij Diest, mooie locatie en mooie kamer, niet eerder geweest, wél in de buurt.
Ietsjes voor tijd kon ik al naar binnen, snel kamer gevonden en kennis gemaakt.
Emily is een mooie, kleine goudblonde dame met een iets voller dan slank figuur, alles mooi in verhouding gelukkig. Grappige stem met leuk Vlaams accent die vlot er op los babbelde over van alles en nog wat. 9 jaar in Japan gewoond en werkzaam als automechanieker/lasser zijn wel de opvallendste dingen.
Douchen vooraf? Kwam er net onderuit dus dat scheelde weer tijd, mocht op m'n buik gaan liggen en me laten verrassen.
Eerste verrassing......., ze begint bij je kuiten/voeten en werkt dan omhoog, voor mij nieuw iig.
Gehele achterkant werd gemasseerd met voldoende olie, best zachtaardig en mag iets steviger maar zeker lekker. Vervolgens overgiet ze zichzelf met rijkelijk olie en wordt het echt leuk, goede, stevige B2B die ze lekker afwisselde qua positie en contactdruk, prima dus.
Zal na klein half uurtje zijn dat ik me mocht omdraaien, tijd voor het serieuzere/geile werk. Meteen mooi uitzicht en kon nu ook haar fysiek wat nader bewonderen en aanraken. Desgevraagd mag je haar ook, respectvol, aanraken, vind ze zichtbaar prettig dus geniet lekker mee.
B2B aan voorzijde was geheel super, glijd overal overheen met borsten, billen en poes, behalve over je gezicht, had wat mij betreft best gemogen maar ja, moet iets te wensen over blijven natuurlijk.
Dit werd afgewisseld met het ter hand nemen van een inmiddels keiharde erectie, met tussenpozen dus en prima gedoseerde variatie.
Afhankelijk van haar positie op of naast mij kon ik haar mooie borsten strelen, kussen of kneden, of haar billen of rug, net waar ik bij kon komen, jammer dat ik maar 2 handen heb.
Stilaan toch meer de focus op de "handjob", na wat aanwijzingen mijnerzijds over hoe ik het het aangenaamst vind ruimschoots over tijd m'n lading gelost tussen/tegen haar borsten. Moest van redelijk ver komen aangezien het opkomend en afgaand was en het even leek dat "het" er niet meer in zat. Met een beetje hulp van mijn kant toch nog feest, kers op de taart of hoe je het ook benoemen wil.
Lukt me namelijk niet altijd maar nu dubbel genoten dus.
Netjes gepoetst op bed, wat na gekletst en daarna werd ik nog in de douch van top tot teen volledig gewassen door haar, vervolgens (Japanse dienstbaarheid??) ook helemaal afgedroogd, superservice dus die ik zo nog niet eerder ervaren heb.
verrassing was geslaagd dus, dame had niet teveel beloofd.
Ruimschoots over de betaalde tijd, dus 50% gratis genot.
Nog iets om te vermelden, bij het vooraf afrekenen wees ze de xxtra €'s die ik had bijgevoegd vastberaden af, uurtarief voldeed dus geldwolfje is het zeker niet!!
Afscheid genomen met knuffels en zoenen, gelijk een GFE.
Ga haar, ondanks de afstand en andere dames die mijn aandacht behoeven toch zeker vaker zien, smaakt naar meer.
Emily, dankjewel voor alle goede zorgen, blijf wie je bent, perfect zo.