Recensie Emily, Lummen (vh Diest) 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom niet? Ik doe geen afbraak aan haar als persoon. Een lieve meid, zeer mooi gezicht en absoluut mooie body. Maar het ontvangst in Lummen... Dat lokaal was zelfs nog niet het begin van bricoleerwerk. Eigenlijk minder dan basic. De massage was Ok maar niet top. Ik ben een paar keer geweest gewoon omdat het een mooie snoet is om zien. Maar voor topkwaliteit moet je er niet zijn... net zoals tussen een frituur of een goed restaurant. Een frietje is lekker maar er is kwaliteitverschil met restaurant. Voor mij is dus Emily te vergelijken met 'frituurkwaliteit'. Voor restaurantkwaliteit ga ik naar Amber. Als je de vergelijking niet snapt... niet mijn probleem. Maar hé... ik gun je een lekker frietje, maar ook een goed restaurant. Ik blijf naar beide gaan ;)
Als je de accommodatie vergelijkt daarin kan ik volgen maar de prijzen van Amber zijn dan ook weer van een ander niveau. Uiteindelijk is het de bedoeling dat je geniet van de massage dan van de omgeving en dat is bij Emily verre van verkeerd.

Terug
Bovenaan Onderaan