- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emily-high-class-exclusive-tantra-massage-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag voor de 1ste maal afgesproken met deze prachtige vrouw, Emily. Ze werkt enkel op dinsdag dus aan te raden van op tijd te reserveren. Ze ontvangt in een mooie kamer in één van de zijstraatjes in Antwerpen aan de kaai. Binnengekomen en elkaar voorgesteld. Wat een prachtige mooie dame is ze! Mooi model met prachtige borsten. Ook enkele tattoos die je niet op de foto's ziet omwille van privacy redenen. Ik hou daar wel van. Ik had een kleine attentie meegenomen wat ze zeker kon appreciëren. Financiële afgehandeld en dan onder de douche. Toen ik klaar was lag zij al volledig naakt op bed. Wat een killer body heedt deze dame! Ze is begonnen met een heerlijke body to body massage te geven waar ze dan op je ligt en in je oor komt likken en hijgen. Rrrr zo geil. Ze geeft echt een heerlijke ontspannende massage waar ze heel haar lichaam, handen, borsten, nagels gebruikt. Toen ik me omdraaide begon ze mij heerlijk te kussen en tongzoenen. Ze heeft echt prachtige lippen en het tongzoenen is ook echt met volle overgave. Daarna gaf ze mij een fantastische pijpbeurt met veel spuug erop. Mmm i like it a lot, ook een lekkere penismassage. Ze heeft gouden handen en lippen Condoom erop en zij on top, wat kan ze heerlijk rijden met haar sensuele bewegingen. Terwijl kussen we er op los en het duurde niet lang vooraleer ik mijn eerste schot loste. Douche genomen en begonnen aan de 2de ronde. Nu was het mijn beurt op haar te verwennen. Zij mocht op haar rug gaan liggen en mijn handen, tong en lippen waren overal. Ze smaakte echt heerlijk en begon lekker te trillen en te kreunen tot ze hard kwam. Nog wat gekust en gestreeld, en als afsluiter een massage en een verfrissende douche, wat nodig was. Ik moest zeker terugkomen om onze sexlusten een vervolg te geven . Een 2de keer zat er niet in vandaag omwille van de korte tijd. Bedankt voor de leuke geile tijd Emily, en tot binnenkort