WHEM Emilia, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
746
29/10/21
1.502
17
Wie heeft er ervaring met deze meid:

Als ik de advertentie volg lijkt het me een heerlijke meid om mee te stoeien, maar er is toch iets wat me tegen houdt…..

wie weet er meer over deze dame?

hallee

DB

Vorige week een overheerlijke date met deze dame gehad.
In één woord: topper!
Ze doet alles wat ze zegt, vele wensen zijn te bespreken zo ook de fantasie die ik had is volledig waargemaakt.
ga hier zeker vaker heen, word een maandelijks uitje ben ik bang!

Ik heb er ook app contact mee gehad, nu ben ik wel iemand die eerst het een en ander vraagt via de app, beter nu vragen, dan tijdens het bezoek erachter komen dat iets niet mag of kan. In een tijdsbestek van 2 uur wat gevraagd van do en don'ts krijg ik de mededeling veel berichten geen bezoek "bye" nog voor ik kan reageren gaat de foto op grijs, en laatste tijd on-line niet meer te zien, reageer nog met ok, maar hier blijft maar een vinkje achter, dus geblokt op de app.
Dames met zo kort lontje zijn meestal ook erg kort in omgang, dus ik heb er geen spijt van

Am avut o întâlnire minunată cu această doamnă săptămâna trecută.
Într-un cuvânt: top!
Face tot ce spune, multe dorințe pot fi discutate și fantezia pe care am avut-o s-a realizat pe deplin.
cu siguranță mergi mai des aici, devin o ieșire lunar my darling

Vorige week een overheerlijke date met deze dame gehad.
In één woord: topper!
Ze doet alles wat ze zegt, vele wensen zijn te bespreken zo ook de fantasie die ik had is volledig waargemaakt.
ga hier zeker vaker heen, word een maandelijks uitje ben ik bang!
Hot kisses 💋

Ik heb contact met haar gehad. Ze zet €50 bovenop elke prijs voor PZC. Dat maakt een half uurtje €150, €130 voor een vluggertje.... Ze is inderdaad lekker, maar niet die prijs.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan