WandelaarBE
Wandelaar
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/de-godin.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Had een afspraak gemaakt bij Emili in Turnhout en toen ik aankwam was het al om te beginnen totaal een andere als op de foto's.
Dikker, ouder, gewoon in het algemeen minder. Maar ik was even onderweg geweest dus dacht gewoon "fuck it". Had aan de telefoon gevraagd of dat Nuru massages mogelijk waren en er was duidelijk ja gezegd maar toen ik aankwam was dit niet mogelijk dan maar gewoon wat "gemaseerd" en dan begonnen met pijpen, ze probeerde te deeptroaten maar kon er eigenlijk niets van. Dan was ze in cowgirl gaan zitten en na 5 min was ze dit beu en was ze maar gewoon als een levenloos ding op de matras gaan liggen.
Echt te mijden!!!
Dikker, ouder, gewoon in het algemeen minder. Maar ik was even onderweg geweest dus dacht gewoon "fuck it". Had aan de telefoon gevraagd of dat Nuru massages mogelijk waren en er was duidelijk ja gezegd maar toen ik aankwam was dit niet mogelijk dan maar gewoon wat "gemaseerd" en dan begonnen met pijpen, ze probeerde te deeptroaten maar kon er eigenlijk niets van. Dan was ze in cowgirl gaan zitten en na 5 min was ze dit beu en was ze maar gewoon als een levenloos ding op de matras gaan liggen.
Echt te mijden!!!